سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المومنین علی علیه السلام
قبل از نوشتن مقاله از تاخیری که به علت مشغله زیاد در بروز کردن سایت داشتم از همه دوستان عذرخواهی می کنم ضمناً بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پرتاب غرور آفرین موشک کاوشگر و ماهواره بر سفیر را تبریک عرض می نمایم و بدون مقدمه می روم سر اصل مطلب .
موضوع اول : عبرتهای عاشورا
محرم ماه حزن و اندوه آل الله با همه عظمتش آغاز شده و ما را فرامی خواند تا در کم و کیف وقایع آن بیشتر تامل کنیم .
در دهه اول محرم 61 چه اتفاقی افتاد ؟ و چرا بعد از گذشت 1369 سال هنوز شور حسینی در سینه های جریان دارد و هر سال ما را وامی دارد تا در قالب دسته های عزاداری همبستگی خود را با قیام کنندگان و شهدای کربلا اعلام کنیم و از وقایع آنروز چه درسهایی باید گرفت؟
پیامبر اسلام(ص) در دهم هجرت رحلت نمودند و امیرالمومنین در سال چهلم و به فاصله بیست سال بعدِ شهادت حضرت امیر، واقعه و یا فاجعه کربلا اتفاق می افتد ، چرا فاجعه؟!
امام حسین علیه السلام به دست چه کسانی به شهادت رسیدند؟ خانواده و اهل بیت آنحضرت به دست چه کسانی اسیر شدند؟
اگر سالهای کوتاه حکومت حضرت امیر را به یاد بیاوریم متوجه می شویم که شهر کوفه محل اسقرار لشکریان آنحضرت بودند و از این رهگذر این منطقه کوچک به شهر تبدیل شده است و به نوعی می توان گفت که مردم کوفه از شیعیان علی (ع) بودند از طرفی فاصله 20سال هم دلیل نمی شود که مردم رهبر و فرزندان رهبرشان را فراموش کنند در ثانی نسل هم عصر امام حسین علیه السلام در قید حیات بودند و بواسطه ارتباط نزدیک نسلها در آنمقطع زمانی نسل بعدی هم با اهل بیت رسول الله بیگانه نبودند و دعوت کوفیان از سیدالشهدا(ع) دلیل همین مدعی است و در واقع کسانی از امام حسین دعوت کردند که متعلق به نسل گذشته بوده و باز هم همانها با حسین جنگ کردند .
پس بر سر این مردم چه آمده بود که اینگونه رفتار کردند؟ چه شد که فرزند رسول خدا(ص) را سربریدند و بر پیکر مطهرش اسب تاختند و به کودک شش ماهه اش هم رحم نکردند؟مگر اینها فاجعه نیست ؟گرچه سالار شهیدان حسین بن علی (ع) به تکلیف الهی خود عمل کرده و برای اصلاح و پیرایش اسلام از انحرافات به پا خواسته و در این راه جان خود را فدا کردند ولی شهادت فرزندان آخرین رسول خدا به دست پیروانش فاجعه ای غم انگیز است که تاریخ تابحال نظیرش را سراغ ندارد.
تاحالابه این موضوع فکر کردید که چرا این فجایع اتفاق افتاد؟ منشاء آن کجاست و از کجا سرچشمه می گیرد؟
برگردیم به سال دهم هجرت و قضیه سقیفه و آن انتخاب نامیمون . در یادداشت"غدیر همچنان غریب است" عرض کردم که نطفه انحراف اسلام در مکه بسته شد و در غدیر بروز و ظهور یافت و در سقیفه عینیت یافته و تثبیت گشت !
مگر مهاجر و انصار و صحابه مگر نمی دانستند که حضرت امیر بهترین گزینه برای جانشینی پیامبر(ص) است؟ پس چرا به نتیجه سقیفه اعتراض نکردند؟
به نظر می رسد مردم بین خوب! و عالی فرق قائل نشدند و آن شد که نباید می شد . انحراف تا آنجا پیش رفت که معاویه امیرالمومنین! شد و بدتر از آن پسرش یزید آقا و سرور مومنان لقب گرفت و در نهایت آن فاجعه را ببار آورد .
به نظر شما مردم آن دوره به علت سهل انگاری در انتخاب جانشین رسول الله (ص) در وقایع بعد از آن مقصر نیستند؟ می بینید که انتخاب غلط و یا اهمیت ندادن به انتخاب آگاهانه چه مصیبتهایی را به دنبال دارد ؟!
موضوع دوم : سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شاید دوستان جوان من ، روزهای خفقان دوران طاغوت را بیاد نیاورند برای ملموستر شدن موضوع مثالی می زنم .
یکسال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اقوام ما به اتهام انتقاد خیلی ابتدایی از رژیم شاه آنهم در حضور فقط یک نفر(نه بصورت جمعی) یکسال بدون خبر مفقود شد که با پیروزی انقلاب متوجه شدیم در این مدت در زندان ساواک بود . اگر چه در نگاه اول قادر به شناختنش نبودیم . قیافه اش به کلی عوض شده بود . اون آدم یکسال پیش نبود ، شده بود پوست و استخوان و هنوز هم پس از گذشت 30سال از عوارض شکنجه های ساواک در رنج است و آثار شکنجه ها بر تنش پیداست .
دوستان عزیز من ، این جمهوری اسلامی و آزادی و استقلالی که داریم به این سادگی ها بدست نیامده است . هزاران نفر در زندانهاس ساواک شکنجه شدند و در گمنامی به شهادت رسیدند تا انقلاب اسلامی آن هم بعد 1400 سال به پیروزی رسید و دوباره اسلام ناب محمدی (ص) که می رفت از حافظه تاریخی مردم دنیاحذف شود احیاء شد.
بعد پیروزی هم دیدید که دشمنان اسلام اعم از کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و بعض کشورهای شرقی و عربی برای مقابله با آن چه ها که نکردند .
مگر تحمیل جنگ 8 ساله به ملتی که رژیمی را ساقط کرده و هنوز پایه های حکومتش را مستحکم نکرده بود ظلمی عظیم نبود؟ حالا همان دشمنان و گرگان دیروز لباس میش پوشیدند و خود را مدافع و دوست مردم مسلمان ایران معرفی می کنند و بدتر از آن تعدادی ساده لوح هم حرف و حدیث آنها را باور کرده و با آنان همصدا شده اند که این مورد واقعاً جای تاسف دارد و باید بشینیم به حال خودمان گریه کنیم که چرا عده ای به همین سادگی گول می خورند در حالیکه خود را عاقلتر از همه می پندارند .
حضرت امام (ره) می فرمایند(مضمون) هروقت دیدید دشمنان از شما تعریف می کنند بدانید که راهتان خطاست . دشمن را هم که خود ایشان مشخص نموده اند . وقتی می فرمایند آمریکا شیطان بزرگ است یعنی هر گروهی که از جانب شیطان حمایت شود در مسیر انحرافی حرکت می کند و از صراط مستقیم خارج شده است.
وقت آن نرسیده که بزرگان اصلاحات از این حمایت صریح آمریکا متوجه شوند که راه و روششان ناصواب و به ضرر اسلام و مسلمین است و یا همانند گذشته بر طبل همراهی با دشمن خواهند کوبید؟!
موضوع سوم : انتخاب هشتم
چهار سال پیش که دولت اصلاحات حاکم بود در انتخابات مجلس هفتم دیدیم که برسر رد صلاحیت تعدادی از کاندیداها ، همین آقایون اصلاح طلب چه بلایی سر مردم و نظام آوردند. تحصن در مجلس ششم تهدید به استعفای دسته جمعی و ... و کار را به جایی رساندند که سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا برای مردم ما تعیین تکلیف می کرد ! بعد هم که معلوم شد دست اینها و آنها تو یک کاسه هست و در تمامی مراحل با هم هماهنگ بودند .
از تحرکات اخیر افراطیون اصلاح طلب چنین برمیاد که دوباره همان پروژه را در دستور کار قرار داده اند . جالبه که بدونید آقایون سهواً! حرفهای چهارسال پیش دشمنان اسلام و نظام را دوباره تکرار می کنند .
خانم رجبی نویسنده ولایی و ارزشی و آقای آرمان مدیر و نویسنده توانمند قاموس عدالت در این مورد یادداشتهای خوبی نوشتند که آدرسشان را در پی نوشتها برای مطالعه دوستان قرار دادم.
 موضوع چهارم : هولوکاست غزه

نکته مهم: به نظرم غربیها آدمهای خیلی زرنگ و باهوشی هستند ! چرا؟
برای چند لحظه ذهنتان را به اوضاع و احوال خودمان (کشورهای اسلامی) و غربیها متمرکز کنید . ببینید ما در چه وضعی هستیم و آنها چکار دارند می کنند . آنها با ترفندهای مختلف در کشورهای شرقی بخصوص اسلامی درگیری و منازعه راه انداختند و خودشان در کمال آرامش زندگی می کنند . لبنان ، فلسطین ، عراق ، افغانستان و ... همه مراکز نزاع و درگیری اند و در بعضی از کشورهای اسلامی هم دست نشانده هایی را علم کردند که مردم را خواب می کنند تا صدای مظلومیت مسلمین را نشنوند.
در عراق بعد تجاوز آمریکا بیش از یک میلیون نفر مردم بی دفاع یا در اثر جنگ و یا عوارض ناشی از آن کشته شده اند و در افغانستان هم به همین منوال و پارسال هم که بیاد دارید رژیم صهیونیستی چه کشتاری را از مردم بی دفاع لبنان گرفت و متاسفانه در اثر غفلت ماها هم اکنون مردم غزه در زندانی به وسعت بی خیالی کشورهای اسلامی و شیطنت غربیها گرفتار است و مردمش در دنیای به اصطلاح آزاد به جرم استقلال طلبی در محاصره سربازان رژیم صهیونیستی بدون آب و برق و گاز و غذا و در این فصل سرد سال تاوان آزادیخواهی شان را می دهند و سران ... عربی به فرعون زمان عقاب شکاری هدیه می دهند تا مبارزان فلسطینی را شکار کند!
موضوع پنجم : دنیای وارونه
قوه قضائیه ما هم داستان جالبی دارد! یکی را به اتهام جاسوسی دستگیر می کنند و چند روز توی زندان نگهش می دارند ولی نمی دونم چه اتفاقی می افتد که طرف با وثیقه200میلیون تومنی آزاد میشه و جالبتر از آن اینه که طرف دوباره برمی گرده سرکار قبلی اش!
می دانید کجای داستان از همه جالبتره؟
هنوز حکم تبرعه و یا مجرمیت متهم صادر نشده ولی میره به قوه قضائیه ما متوسل میشه و بر علیه کسانیکه به اتکای وزارت اطلاعات در باره اتهام جاسوسی نامبرده خبر زدند اعلام جرم می کند و قاضی عزیز ما هم قبل از اثبات مجرمیت مدیر رسانه ، حکم بازداشتنش را صادر می کند! نتیجه اینکه : اطلاع رسانی = جرم = زندان!
 موضوع ششم: حامیان اصلاحات
حمایت جرج بوش از گروه 14 سپتامبر در لبنان و مخالفان دولت قانونی عراق موضوع عادی هست که خود آنها بر وابستگی شان به فرعون زمان اقرار و افتخار می کنند ولی حمایت شیطان بزرگ از اصلاح طلبان ایرانی مایه شرمندگی برای اینها و عبرت برای مردم است که متوجه باشند چه کسانی هشت سال سرنوشت کشور را در دست گرفته بودند و به خاطر همراهی با دشمنان اسلام چه خوش رقصی ها که نکردند !
اگر آقایون اصلاح طلب پرچم آمریکا را بر سردر حزبشان بزنند خیال همه را راحت خواهند کرد و دیگه نیازی هم به اینهمه پنهانکاری نخواهد بود . شهامت هم خوب چیزیه ها!
شماها که اهداف آمریکا را در داخل دنبال می کنید و سیاستهای آنها را مو به مو اجرا می کنید بیائید و شهامت به خرج بدید و اسم حزب و جبهه تان را هم به جبهه ... آمریکایی تغییر بدهید تا زنجیره وابستگی تان تکمیل شود !
راستی نفرمودید چرا بوش از شما حمایت کرده؟!
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یاعلی

پی نوشتها :
ç متهم شاکی شده است
 çبیگانگان یار دیرین اصلاح طلبان
 çم مثل مافیا مافیا مثل بعضیها!
ç مثلث فشار
 çمسلمین سطل آبی هم ندارند؟
ç شما مایه ننگ بشریت هستید!


نوشته شده در  دوشنبه 86/11/15ساعت  9:4 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]