سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسمه تعالی

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

اوایل دولت سازندگی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله خطر تهاجم فرهنگی را به مسئولین وقت گوشزد کرد و از آن تاریخ تاکنون در فرصتهای مختلف و به شیوه های گوناگون مردم و مسئولین را برای مقابله با تهاجم فرهنگی و پس از آن شبیخون فرهنگی و در نهایت جنگ روانی ، ناتوی فرهنگی و هم اکنون تهدید نرم فراخوانده است .

در دولت سازندگی کسی به این باور نرسید که استکبار جهانی پس از شکست در جبهه های نظامی و اقتصادی به دنبال هویت زدایی از نظام جمهوری اسلامی است .

در دوران به اصطلاح اصلاحات مسئولین وقت و دست اندرکاران دولتی در مجموع فریب دشمن را خورده و تیشه برداشته و ریشه انقلاب را نشانه رفتند . آنان خود ابزار تهاجم فرهنگی غرب شدند وتا آنجا پیش رفتند که دشمنان قسم خورده انقلاب اعم از استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی اش برایشان کف و هورا می کشیدند اگرچه هنوز هم از خواب خرگوشی بیدار نشده همچنان بر هماهنگی شان با سیاستهای دنیای فاسد غرب ادامه داده و بر حمایتهای آنان در قالب مجامع بین المللی وابسته به غرب امیدوارند .

متاسفانه در این تهاجم خطرناک هدف دشمن بیش از همه اقشار بر روی نخبگان اعم از سیاست مداران ، اصحاب قلم و رسانه و ... متمرکز شده است که شاهد آن وقایع دردناک پس از انتخابات است که عده ای آنچنان در بدست آوردن قدرت گرفتار شده اند که بصیرت خودرا از دست داده و به هر شیوه ای متوسل می شوند حتی سست کردن پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی .

در ادامه آشوبهای بعد انتخابات دهم با مدیریت و هدایت سران فتنه در 16 آذر عده ای آشوبگر در دانشگاههای تهران به بنیانگذار جمهوری اسلامی جسارت کردند کاری که دشمنان هم درخواب این روز را نمی دیدند و اینک برای فتنه گران پیام حمایت می فرستند و علنا حمایتشان می کنند .

اگر حمایت بعضی از به اصطلاح مسئولین نبود آشوبگران جرات این چنین جسارتی را نداشتند و باید برای این افراد افسوس خورد که گذشته خود را به بهای اندکی فروختند و در امتحان الهی مردود شدند .

بلاگرهای ارزشی جسارت به ساحت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کرده و از مسئولین نظام انتظار دارند تا با آشوبگران و حامیان آنها به شدت برخورد نموده و در اینکار ملاحظه هیچکس را ننمایند چرا که آبروی نظام بر آبروی افراد ارجحیت دارد .

در این راستا بلاگرهای ارزشی هریک مقالاتی در محکومیت این واقعه اسفبار انتشار داده و می دهند تا دشمنان بدانند که جامعه اسلامی بیدار است و اگر نبود امر مولا به مدارا خود به مجازات فتنه گران راساً اقدام می کردند .

مدیریت پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی


نوشته شده در  شنبه 88/9/21ساعت  4:10 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

قانون آکسفورد برای مدل ریش و لباس دانشجویان

دانشگاه آکسفورد که یکی از معروف‌ترین دانشگاه های جهان است، ضوابط خاصی را برای پوشش دانشجویان خود در نظر گرفته و به معاون دانشگاه اختیار تام داده شده تا تمامی مقررات مربوط به پوشش دانشجویان را در دانشگاه اجرا کند.نکته جالب،توجه ویژه مسوولان این دانشگاه به جزییاتی مثل مدل خط ریش،رنگ لباس و.. است.

به گزارش جهان مقررات مربوط به پوشش دانشگاهی این دانشگاه به شرح زیر است:
- فارغ التحصیلان دانشگاه باید لباس بلند، گشاد و روپوش های رنگی مصوب دانشگاه را بپوشند.
- اعضای دانشگاه نیز لباس بلندی را که معاون دانشگاه بعد از مشاوره ها و صلاحدید با روسای دانشکده ها، انجمن های دیگر و موسسات تصویب کرده اند، برتن کنند.
- افرادی که فارغ التحصیل دانشگاه های دیگر و دارای مدرک آکسفورد هستند نیز باید این مقررات را رعایت کرده و لباس مناسبی با کد دانشگاهی بپوشند.
- تمام مردان باید از کت و شلوار تیره، پیراهن سفید ساده کراوات و جوراب استفاده کنند.
-زنان نیز باید دامن تیره یا شلوار، بلوز سفید، کراوات سیاه، کفش سیاه و در صورت نیاز یک کت تیره بپوشند.
دانشجویان می بایست در مراسم عمومی دانشگاه لباس رسمی بر تن کرده و از پوشیدن لباس های نامناسب پرهیز کنند.
- مردان باید ظاهر مناسب و تمیز داشته باشند و لباس باز و بدن نما نامناسب است. اندازه شلوارک ها باید تا زانو باشند. مو باید رنگ طبیعی داشته باشد و از مدل های افراطی پرهیز شود. خط ریش ها نباید بیش از اندازه بلند باشند بلکه باید مرتب کوتاه شده باشند.
- ریش، ریش بزی، گوشواره و دیگر موارد مشابه غیر قابل پذیرش است.
- زنان نیز باید ظاهری آراسته و مناسب داشته باشند. لباس زنان نباید تنگ و بالای زانو، پشت باز یا بدون آستین، باشد. اندازه لباس، دامن و شلوارک باید تا زانو باشد.
- مدل مو و آرایش باید تمیز، مرتب و به دور از مدل های افراطی و رنگ های غیر متعارف باشد. همچنین خالکوبی مجاز نیست و در صورت وجود باید پوشیده باشد.
- برای همه، پوشیدن کفش در محیط های عمومی الزامی است.


نوشته شده در  شنبه 88/8/23ساعت  10:57 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]