چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ maryam 
خجالت بکشيد از خودتون که به ميليون‌ها آدمي‌ که هفته? بعد انتخابات، نه تنها تو تهران، خواستن ارومو بي‌ سرو صدا اعتراضشونو نشون بدن ميگين اوباش، و از ظالميني که بي‌ هيچ عذري به روي اونها تيراندازي مي‌کنن دفاع مي‌کنين. هرچقدر اين مدت به شعور سياسي اون جمعيت ميليوني، که به سياهپوشان گارد آب تعارف ميکردن که تشنه نمونن آفرين گفتيم، بايد به خاطر بي‌ ادبيو به حرمتي شما به هموطناتون خجالت بکشيم. پيامبر با کفار کاري رو نکرد که شما با معترضين مسلمان کرديد.
+ سادات علوي 

الحمد للّه ربّ العالمين، والصّلاة والسّلام على سيّدنا ونبيّنا محمّد وآله الطيّبين الطّاهرين،
ولعنة اللّه على أعدائهم أجمعين من الأوّلين والآخرين.
با عرض سلام خدمت شما بزرگوار
ايام رجبيه و بخصوص روز تولد مولود کعبه ولادت امير مومنان علي ابن ابي طالب ع که به حق روزپدر نام گرفته است را به شما بزرگوار گرامي تبريک و شاد باش عرض ميکنم و آرزومند موفقيت و سلامت و عزت هر چه بيشتر شما در در همه مراحل
روز پدر مبارک باد[گل][گل][گل][گل]
+ تو چه فکر مي کني؟ 
خطر در پيش است. نظامي که به مدت سي‌سال به اعتماد مردم متکي بود نمي‌تواند يک شبه قواي امنيتي را جايگزين اين نقطه اتکا کند. اين اعتماد لطمات جدي ديده است؛ اگر انکار اين واقعيت سودي مي‌رساند، ما نيز با منکران آن هم‌صدا مي‌شديم، از بس که خطر عظيم است. اگر آنچه انکارش مي‌کنيم واقعا صحت ندارد، چرا به ديگران اجازه اجتماع نمي‌دهيم تا معلوم شود که چقدر اندکند.

كو گوش شنوا؟

+ بخون 

به خاطر دارم سال هاي قبل از انقلاب که ايامي را مهمان اوين بودم، برخي از زندانيان که بازجويي آنها تمام شده بود و قرار بود آزاد شوند، گاه هفته ها اضافه در زندان مي ماندند تا زخم پاهايشان خوب شود. کداميک از آن ها قادر بودند پس از آزادي دلايل و مستنداتي بياورند که مورد شکنجه واقع شده اند. اگر چنين بود که زنداني آزاد شده در هر جاي دنيا مي توانست دلايل محکمه پسند و مدارک قاطعي که منعکس کننده ي نحوه ي رفتار بازجويان با وي باشد ارائه کند، هرگز اين ضرورت در ميان آزادي خواهان و مدافعان حقوق بشر در جهان مطرح نمي شد که بازداشتگاهها ي کشورهاي مختلف بايد تحت نظارت منابع مستقل و بي طرف باشد. اين روشن است که زندان هايي که نور نظارت بي طرفانه بر آن ها نتابد هرگز نمي تواند بر مبناي اعتماد به زندانبانان و گردانندگان آن ها محلي براي رفتار انساني با زندانيان باشد.

از ما دليل مي خواهند که شما مستندات ارائه کنيد که در کدام صندوق آراء آقاي موسوي نادرست محسوب شده است. سؤال اين است که وقتي برگزار کنندگان انتخابات همگي از يک طايفه ي سياسي اند و ناظران هم از طايفه خويشاوند آنها، ما چنين مستنداتي را از کجا مي توانيم بياوريم.

ا ش

+ زهرا 
دلم براي تويي مي سوزه بازيجه دست يه عده کوددتاچي شدي... هنوز هم تو خيالات خودت غرقي! گويا افيون اين همه سال در جانت ريشه کرده. در خيالات خودت باقي بمان تا دست کم تو شاد و آرام باشي...
ما کسي را در غم از دست دادان دوستانمان در خيابان ها شريک نمي خواهيم...
و آن ها که هيچ خبري جز آخرين تصوير خونينشان در ذهنمان نيست...
و اين سوال تلخ را هرگز از خودت نپرس که: چه کسي به گارد ويژه حکم تير داد؟!
آه !!! من با تو چه مي گويم؟
تو اين همه را پيش از اين ديدي و حال اين چنيني... خداوند مهري بر گوشها و چشم ها و قلب ها ي شما زده است.