سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی«شیار 143» در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی این خبرگزاری گفت: اکران فیلم سینمایی «شیار 143» از چهارشنبه آغاز می‌شود. تبلیغات این فیلم را آغاز کرده‌ایم تا در زمان اکران با استقبال روبرو شود.

وی افزود: افتتاحیه این فیلم در برج میلاد که با همکاری مجموعه برج میلاد و سازمان ایثارگران شهرداری تهران برگزار شد مراسم بسیار باشکوهی بود.

*آبیار: موضوعات انسانی به جای مسائل تفرقه‌افکنانه باید فیلم شود

وی به اکران این فیلم اشاره کرد و گفت: امیدوارم در زمان اکران این فیلم حامیان این فیلم از این فیلم استقبال کنند زیرا این فیلم برای مردم است. ما اگر در ساخت فیلم سینمایی به آثاری توجه کنیم که مردم در مورد آنها وفاق دارند مطمئنا از موفقیت بیشتری بهره‌مند خواهند شد. به جای ساخت آثاری که تفرقه در جامعه ایجاد می‌کند باید آثاری که به موضوعات اجتماعی و مورد نیاز مردم اشاره می‌کند پرداخته شود. این فیلم یک نگاه انسانی به جنگ دارد و در ساخت فیلم‌ها باید موضوعات انسانی مورد توجه قرار گیرد. اتفاق خوبی در سینما رخ خواهد داد اگر از فیلم‌های انسانی و اجتماعی حمایت شود.

وی به فیلم بعدی خود نیز اشاره کرد و گفت: فیلمنامه فیلم بعدی نیز بر اساس یکی از رمان‌های نوشته شده توسط خودم نگارش یافته است. من زمانی یک رمان می‌نویسم که بتوانم بر فضای آن احاطه داشته باشم. تمام کاراکترها را بشناسم و بتوانم برای مخاطب آنها را باورپذیر نشان دهم و تمام این موضوعات در موفقیت یک فیلم مؤثر است. به نظرم باید تعلیق و ضرباهنگ در فیلم درونی باشد تا فیلم تأثیرگذار باشد. فیلم جدید من نیز یک فیلم اجتماعی است که در پس زمینه آن نگاهی به جنگ دارد.

*عباسی: شیار 143 به لحاظ سینمایی یک اتفاق کاری خوب برای من بود

گلاره عباسی بازیگر فیلم سینمایی«شیار 143» به این فیلم اشاره کرد و گفت: شیار 143 به لحاظ سینمایی یک اتفاق کاری خوب برای من بود. این فیلم جایگاه خوبی در سینما برای خودش پیدا کرد و بازی در این فیلم برای من یک افتخار به حساب می‌آید. امیدوارم در اکران مردم از این فیلم استقبال کنند.

وی در پایان گفت: برای کارهای بعدی نیز علاقه دارم با آبیار کار کنم زیرا سلیقه ایشان را در فیلم‌سازی دوست دارم و بازی کردن در این فیلم‌ها برای خانم‌ها جذاب است.

* قاسمی: برای اکران «شیار 143» دغدغه دارم

قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار 143» در غرفه فارس گفت: در مورد این فیلم و اکران آن هنوز دغدغه دارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد.

تهیه‌کننده «شیار 143» اضافه کرد: این فیلم بهترین فیلم از نظر تماشاچیان بوده و داوران نیز آن را مورد تحسین قرار داده‌اند و اگر موضوع آن را کنار بگذاریم که نمی‌توان آن را نادیده گرفت باید این فیلم در اکران با موفقیت روبرو شود البته قول‌هایی داده بودند که این فیلم در روز چهارشنبه برای اکران برسد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس در رابطه با اینکه تلافی بعضی از فیلم‌ها را بر سر شیار درمی‌آورند یا نه، گفت: فعلا چیزی نمی‌دانم.

شادمانی بازیگر نقش تلفنچی در این فیلم گفت: خانم آبیار تأکید داشتند که لهجه کرمانی در این فیلم لحاظ شود و من هم شکر کار را زیاد کردم.

انتهای پیام/و


نوشته شده در  دوشنبه 93/8/19ساعت  8:31 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]