سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئیس کمیته مبارزه با مفاسد مجلس و همچنین مسئول پرونده فساد در فوتبال گفت: شک نکنید برخی از دانه درشت‌های فدراسیون فوتبال نیز درگیر این پرونده خواهند شد و به زودی برکنار می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اصولگرایان ، حجت‌الاسلام حمید رسایی در گفتگو با مشرق در خصوص اینکه به چه دلیل هنوز اسامی مفسدان ورزشی که قرار بود نامشان اعلام شود اعلام نشده است، اظهار داشت: از ابتدا نیز زمانی مشخص نکرده بودیم و قرار نبود که اسامی را در زمان خاصی اعلام کنیم. برخی افراد که اطلاعاتی نداشتند زمان‌هایی اعلام کردند هر چند من گفته بودم زمان اعلام نکنید اما باز هم این اتفاق افتاد. البته گزارش در حال جمع بندی نهایی است و چون پرونده گسترده ای بود و ما باید همه ادعاها را می شنیدیم و صحبت های 60، 70 نفر از اهالی فوتبال را که در کمیسیون حاضر شدند گوش کردیم و پای صورتجلسه را امضا کردند. شاید تاکنون در هیچ جایی روی پرونده فوتبال به این مستندی و محکمی کار نشده باشد.

 

وی افزود: اگر کمیسیون اصل 90 اعلام کرد در فوتبال فساد وجود دارد این یک ادعای رسانه ای نیست و مصادیق آن را خود اهالی فوتبال عنوان کرده و پای ان را امضا کرده‌اند. البته فدراسیون فوتبال تاکنون چندین بار جواب‌های انحرافی به ما داده و برخی از جواب‌های آنها ناقص بوده و به اعتقاد من این جواب‌ها برای منحرف کردن مسیر رسیدگی به پرونده داده شده است و پس از آن من اعلام کردم باید پاسخ صحیح داده شود.

 

رئیس کمیته مبارزه با مفاسد و همچنین مسئول پرونده فساد در فوتبال خاطرنشان کرد: جمع‌بندی‌ها در خصوص پرونده فساد در فوتبال انجام شده است و تا یک ماه آینده گزارش نهایی در این خصوص قرائت می‌شود و قطعا در این گزارش از وزارت ورزش برکناری برخی از مسئولان فدراسیون را که در ماجراها و فسادها مقصر بوده‌اند را می خواهیم. البته در طول پیگیری مسیر پرونده برخی از متخلفین در سازمان لیگ برکنار شده اند. حتی برخی از چهره هایی که در ظاهر برای حفظ سلامت فوتبال کار می کرده‌اند به خاطر عملکرد سلیقه ای برخلاف قانون، مرتکب تخلف شده و پرونده آنها ارجاع می شود.

 

وی افزود: وزیر ورزش در فدراسیون به عنوان رئیس مجمع جایگاه دارد و می‌تواند به صورت قانونی و با ارائه مستندات برخی‌ها را برکنار کند. با این حال ما در نهایت متخلفان را به قوه قضائیه معرفی خواهیم کرد و شک نکنید برخی از دانه درشت‌های فدراسیون فوتبال نیز درگیر این پرونده خواهند شد و به زودی برکنار می‌شوند.

 

رسایی در پایان به مشرق گفت: یکی از مهمترین اشکالات موجود اینست که فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه ای اداره می شود که نه به تایید مجمع رسیده و نه هیئت وزیران و اصل و اساس این فدراسیون زیر سوال است!


نوشته شده در  پنج شنبه 93/8/29ساعت  4:15 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]