سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی تکرار اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و بی‌تفاوتی دنیای غرب و خروج از حد و مرز آزادی بیان یک کمپین جهانی به نام “عشاق محمد” راه‌اندازی شده است .

متن اطلاعیه بانیان این کمپین به این شرح است:

والله یعصمک من الناس

آغاز به کار کمپین جهانی “عشاق محمد(ص)” صلی الله علیه و آله و سلم این روزها قلب امت اسلامی جریحه دار است. اهانت به ساحت مقدس بهترین و متخلق ترین مخلوق عالم، دل هر انسان آزاده ای را خون کرده است. آنانی که خود با حمله به کشورهای اسلامی و ریختن خون صدها هزار تن زمینه ساز تروریسم شدند و از همین تروریسم برای مقابله با محور مقاومت بهره جستند، امروز به بهانه کشته شدن چند فرد هتاک به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، در کنار هم برای مقابله با نروریسم اشک تمساح می ریزند! طنز تلخ این خیمه شب بازی جایی است که قاتل کودکان غزه نیز در این میانه حامی انسانیت شده و در نمایش مضحک تروریست های به اصطلاح مخالف تروریسم، شرکت می کند.

کمپین جهانی “عشاق محمد(ص)” در این میانه حرکتی است برخاسته از متن امت اسلامی در دفاع از ساحت قدسی پیامبر اعظم بعنوان سرآمد تمامی پیامبران که تلاش دارد تا در مقابل این حرکت شیطانی بایستد.

کاربران مطالب خود را با در حمایت از پیامبر گرامی اسلام (ص) با هشتگ های “#عشاق_محمد ” ، “#عاشقان_محمد” و / loversofmuhammad ” در شبکه های اجتماعی قرار می دهند.

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی توطئه صهیونیستی غربی را که برای متوقف کردن موج اسلام گرایی در غرب به اجرا درآمده محکوم نموده و اعلام می دارد با پاشیدن مشتی خاک بر چهره خورشید عالم تاب رسول گرامی اسلام نمی توانند انوار الهی را که سالهاست نورافشانی کرده و با رحمت خویش جهانیان را تحت تاثیر قرارداده خاموش نمایند.

دوستانیکه در شبکه های وبلاگی فعالیت دارند می توانند آدرس طرحهای گرافیکی ، تصاویر و… را در باکس کامنت درج نمایند تا در این صفحه  به نام خودشان نمایش داده شود.

پیشنهاد : این کمپین ها برای ابراز وجود مدافعین حریم نبوت و امامت خیلی خوب و موثر است ولی در کنار اینکار خوب پیشنهاد می کنیم سیره نبوی (رفتار ، گفتار ، کردار و…) را در فضای مجازی منتشر نمائیم چه بصورت نوشته یا طرحهای گرافیکی و یا کلیپهای تصویری که آین آخری تاثیرش بیشتر است.

یادتان هست 5 سال پیش وقتی در گوگل ایمیج اسم مبارک امیرالمومنین را سرچ می کردید چه می آمد؟! ولی الان به همت فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی چندین صفحه طرحهای مختلف از حضرت امیر را گوگل برایتان می آورد.

در مورد پیامبر عظیم الشان اسلام هم این کار را باید بکنیم و به مراتب بیشتر و گسترده تر.

هرچه که از دست تان بر می آید انجام دهید . طراحی کنید (حتی احادیث را ) کلیپ بسازید آنهم به زبانهای مختلف بویژه انگلیسی و عربی و اگر توانش را ندارید آثار دیگران را باز نشر نمائید همین کاری که ما داریم می کنیم.

به نظر حقیر ما توان مان را در وبلاگها قرار دهیم بهتر است چون حضور ما در فیس بوک و توئیتر و اینستاگرام و … موجب تقویت آنها هم می شود گرچه بعضی موقعها لازمه که در این فضاها هم حضور داشته باشیم .

ما در موضوع وبلاگ نویسی خیلی قوی تر از غربیها هستیم . جنبشهای وبلاگی در مناسبتهای مختلف را بیاد بیاورید. بویژه در جنگ 33 روزه حزب الله با رژیم صهیونیستی که حضور چشمگیر بلاگرهای اسلامی باعث شد تا آن رژیم اقرار کند در برابر رسانه های اسلامی شکست خورده است.

 

کمپین من محمد(ص) را دوست دارم i love muhammad


نوشته شده در  سه شنبه 93/10/30ساعت  6:20 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]