سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورشکستگان سیاسی و مترودین ملت در آستانه انتخابات مجلس پروزه تخریب دولت را در دستور کار خود قرار داده اند .
هدف از اجرای این پروژه تصاحب قدرت از دست رفته با پیروزی در انتخابات مجلس و به تبع آن ریاست جمهوری است . اقدامات دولت در دوسال گذشته مخصوصا در سال 86 و مبارزه با کله گنده های مفاسد اقتصادی که به نوعی وابستگی به دولتهای پیشین داشته و نیز دستگیری عوامل جاسوسی بیگانگان وابسته به جناح های سیاسی مخالف ، موجبات نگرانی صاحبان قدرت نامرئی را بوجود آورده و افشای چهره فریبکار آنان این آقایان را عصبانی کرده و میشود گفت آقای احمدی نژاد دست کرده توی لانه زنبور و زنبورهای کارگر هم برای حفاظت از ملکه ! بی محبا حملات شدیدی را علیه دولت آغاز کرده اند .
به نظر میرسد گروههای مخالف دولت علی رغم اختلافات گذشته تعاملات پشت پرده ای با هم دارند . دیدار سران جناحها با همدیگر خبر از سازماندهی و پی ریزی هجمه گسترده ای را می دهد و باید منتظر آن باشیم تا در آینده و با نزدیکتر شدن انتخابات حملات شدیدتر و بی رحمانه تر شود .
در این راستا مثلث فریب دو تاکتیک عمده را بکار گرفته اند . از طرفی با تطهیر گذشته ، تلاش می کنند تا چهره ای نو از خودشان به نمایش بگذارند که کلید آن در مراسم سالگرد دوم خرداد 86 زده شد و دوم اینکه با بزرگنمایی مشکلات جامعه و نیز ایجاد مشکلات کاذب دولت را در تنگنا قرار داده و پشتوانه مردمی آن را تهدید کنند .   
در چند ماه گذشته قیمت اجناس مخصوصا کالاهای ضروری موردنیاز مردم به شدت افزایش یافته و رسانه های وابسته به مخالفین بر بزرگنمایی آن اصرار ویژه ای دارند ؟ چرا قیمت کالاها زیاد شده ؟ آیا تولید آنها کاهش داشته و یا قیمت تمام شده تولید افزایش داشته و یا اینکه کسانی که نبض اقتصاد کشور را در دست دارند به عمد با ایجاد گرانی کاذب قصد دارند تا دولت را در کنترل تورم ناتوان نشان داده و افکار عمومی را علیه ش تحریک کنند . غافل از اینکه همه این بازیهای کثیف سیاسی در نهایت به پای اسلام و نظام اسلامی نوشته شده و اگر کمی فکر کنند در آینده به ضرر خودشان هم تمام خواهد شد .
 با این اتحاد شومی که در جبهه مخالفان ایجاد شده در آینده باید منتظر حملات شدیرتری علیه دولت بود . ولی اکنون آنچه که در انتخاب ملت معیار و محور اصلی بشمار میرود عملکرد احزاب و گروههاست نه شعارهای دهن پرکن توخالی و تبلیغات کاذب . بالاخره دروغگوها روزی چهره واقعی شان برملا خواهد شد .
انشا الله در روزهای آتی زوایای دیگری از پروژه فریب را بررسی خواهیم کرد .
اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته شده در  جمعه 86/3/11ساعت  11:27 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]