سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال 1946 با سخنان چرچیل جنگ سرد بین غرب به سرکردگی آمریکا و شرق به رهبری شوروی سابق شروع شد و تا فروپاشی آن کشور ادامه داشت گرچه تقسیم شوروی به کشورهای کوچکتر که به تنهایی قدرت لازم برای مقابله با بلوک غرب را ندارند ، برای آنها پیروزی بزرگی به شمار می رود ولی غرب تنها بهانه موجودیت سیستمهای نظامی از جمله پیمان ناتو و ساخت و استقرار موشکهای راهبردی و نیز سلاحهای اتمی و شاید موجودیت خود را از دست داد .
غرب همیشه برای ادامه حیات خود دشمنی لازم دارد تا بواسطه آن دشمن واقعی و یا فرضی کارخانه های تسلیحاتی اش رونق داشته و مجوز تاسیس پایگاههای نظامی را در کشورهای مختلف جهان داشته باشد . پایگاههایی که اسباب نفوذ و دخالت در آن کشورها و یا کنترل همسایگان است .
غربیها در بعد سیاسی بر همه سازمانهای بین المللی نفوذ و تسلط دارند . آمریکا با همکاری چند کشور غربی در حالیکه در عرصه های اقتصادی و تا حدودی سیاسی با هم رقابت دارند ولی در مورد کشورهای اسلامی و مخصوصا مقابله با انقلاب اسلامی کاملاً متفق القول هستند . تحمیل هشت سال جنگ برای نابودی ایران اسلامی با بکارگیری رژیم بعث عراق و با حمایت مالی اعراب حاشیه نشین و تجهیزاتی و اطلاعاتی کشورهای غربی ، بخشی از سیاست خصمانه غرب بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی است .
حمایت از اسرائیل بعنوان نوک پیکان زهرآلود غرب بمنظور مقابله با مسلمانان و ایجاد تفرقه در میان مذاهب و کشورهای اسلامی ، جلوگیری از قدرت یافتن و بهم پیوستن این کشورها در راستای همان سیاست است .
برای مطالعه ادامه مقاله کلیک نمائید


نوشته شده در  سه شنبه 86/5/30ساعت  5:58 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]