سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهبرد جدید نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران (دکترین مهار) – بخش اول
از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که نظام سلطه به رهبری آمریکا منافع خود را با بروز و ظهور انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) در خطر می دید طرحهای مختلفی را اجرا کرده و می کند . اولین و اساسی ترین اقدام آنان که با همراهی بلوک شرق و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به اجرا درآمد تحمیل جنگ همه جانبه رژیم صدام بود که به لطف خدا و همت رزمندگان دلاور اسلام به شکست انجامید و غرب نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد . فلذا دکترین حذف جای خود را به دکترین مهار داد و پس از آن آمریکا با همکاری کشورهای همسو استراتژی خود را بر کنترل و مهار انقلاب و نظام اسلامی قرار دادند تا از گسترش آن به کشورهای منطقه جلوگیری کنند .
این طرح را می توان به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم بندی کرد . در بخش خارجی تشکیل ائتلاف ضد ایرانی با تحریک دولتهای عربی همسایه و ترساندن آنان از ایران قدرتمند منجر به تشکیل کمربند سبز می گردد و در اینصورت جمهوری اسلامی در محدود مرزهای خود و حداکثر چند کشور منطقه محدود می شود و از کسترش اسلام خواهی به دیگر کشورها جلوگیری می شود .
فروش تسلیحات مدرن به عربهای منطقه یکی از اهدافش تقویت ارتشهای آنان در برابر جمهوری اسلامی ایران است .
اصل مقاله را در وب سایت فصل آگاهی مطالعه فرمائید

محور دوم ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است که از سال 1986 با طراحی سرویسهاس جاسوسی آمریکا و انگلیس به مورد اجرا گذاشته شده و براساس پیش بینی سیا تا سال 2010 به نتیجه خواهد رسید (رجوع کنید به مصاحبه دکتر میخائیل برانت در مجله خبری ویکتوری (سیدنی استرالیا) جولای 2001)
برانت 6 سال پیش از طرح سیا برای نابودی شیعیان پرده برداشت . بر اساس این طرح می بایست مابین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کرده و به دست اهل سنت شیعه را از میان برداشت !  و در ضمن آن اهل سنت را نیز تضعیف نمود .
سیا با همکاری سرویسهای جاسوسی انگلیس تحقیقاتی را در مدت سه سال انجام داده و به نتایج خیلی خوبی رسیده اند که چند مورد از آن را ذکر می کنم .
1- مراجع شیعه قدرت واقعی و پشتیبان مکتب فکری شیعیان در تمام دوران با جان و مال هستند .
2- مراجع و علما شیعه از باورهای عمیق برخوردارند و بر اصول خود پایبند هستند .
3- در تاریخ طولانی شیعه ، رهبران شیعه هرگز تسلیم هیچ قدرت حاکم غیر اسلامی نشده اند .
4- از زمان موجودیت یافتن اسرائیل آیات عظام به عنوان بزرگترین تهدید علیه اسرائیل مطرح هستند .
5- برخورد مستقیم با شیعیان ضرر زیادی دارد .
6- لازم است اقدامات سیا مخفیانه و پشت پرده باشد .
7- تاکتیک قدیم انگلیس مبنی بر ( تفرقه بینداز و حکومت کن) موفقیت آمیز نبوده و در نتیجه باید(طرح تفرقه بیانداز و نابود کن) را در پیش بگیریم .

و براساس نتایج تحقیقات طرحی 28 ساله را در سال 1986 به اجرا گذاشتند که عمده محورهای آن (در بعد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی)به شرح زیر است :
1- انتخاب متعصبانی که به دشمنی علیه شیعه دامن می زنند .
2- تشویق کسانیکه علیه شیعیان فعالیت دارند .
3- استفاده از تبلیغات منفی علیه شیعیان برای جدا کردن آنها از جریان اصلی اسلام .
4- انتخاب ادبیاتی که دشمنی شیعه را افزایش میدهد .
5- استفاده از افراد متعصب به عنوان اسلحه علیه شیعیان ( برای مثال طالبان و سپاه صحابه )
6- تبلیغ سوء همزمان با ارائه اطلاعات غلط علیه رهبران و عالمان شیعه .
7- تبلیغ و ترویج کافر بودن شیعه .
8- حمایت مالی از سخنرانان و مراسمات افراد فرصت طلب .
9- مطرح کردن شیعه بعنوان یک مسلک خرافاتی و ایجاد تزلزل در فرهنگ جهاد و شهادت طلبی .
10- معرفی رهبران شیعه بعنوان سردمداران گروههای خرافه گرا و زیر سئوال بردن این فرهنگ .
11- تحقیق و تفحص علیه علماء و رهبران شیعه و ارائه اطلاعات به نویسندگان ناشناس .
12- اختصاص بودجه های کلان جهت انتشار اطلاعات تحریف شده و گسترش این ادبیات میان توده مردم و سخنرانان .
آثار شوم این طرح را در سالهای اخیر با تهیه و انتشار کتابهای ضد شیعی و راه اندازی سایتهای اینترنتی که علیه اعتقادات شیعیان فعالیت می کنند به وضوح می توان دید . در چند ماه گذشته هم بعضی از علمای اهل سنت فتوایی بر قتل شیعیان و نیز تخریب اماکن مقدس و مورد احترام شیعیان صادر کرده و حلقه این توطئه را تکمیل کرده اند .
محور سوم دکترین مهار نظام سلطه سناریوی جنگ روانی برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از چند روز پیش با شانتاژ رسانه ای غرب آغاز شده و بدنبال آن هستند تا این نهاد مردمی مدافع ملت و کشور را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهند . چرا سپاه ؟!
سپاه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی متولد شد . جوانان انقلابی برای مقابله با توطئه های استکبار که توسط عوامل داخلی شان اجرا می شد سازمان نظامی بر مبنای ارزشهای اسلامی و با اتکای به نیروی میلیونی ملت بنا نهاده و در عرصه های مختلف به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی همت گماشتند . در غائله های گنبد و کردستان و نیز جنگ تحمیلی توان بالفعل سپاه برای مقابله با هر توطئه ای به اثبات رسید و پس از جنگ هم در بازسازی خرابی های جنگ و نیز ساختار اقتصادی در کنار دیگر نهادها نقش به سزایی داشته که دوست و دشمن بر توانمندی سپاه صحه گذاشته اند . اکنون سپاه با جذب و سازماندهی بیش از 5 میلیون جوان بسیجی سد نفوذ ناپذیری را در برابر نظام سلطه ایجاد کرده و هردم نقشه های آنها را با شکست مواجه کرده است . در توطئه 18 تیر حضور بسیجیان دلاور ، کشور را از یک بحران برنامه ریزی شده به سلامت گذر داد و به فرموده امام راحلمان " اگر سپاه نبود کشور هم نبود"
می دانیم که در کودتای مخملی نیروهای مسلح کشور هدف را یا با خود همراه می کنند و یا آن را منفعل کرده و در بحرانهای اجتماعی توان بالفعل آن را گرفته و عملاً به یک عنصر بی خاصیت تبدیل می کنند . حال که دشمن نمی تواند سپاه را با ئوطئه های خود همراه سازد بالاجبار با ایجاد جنگ روانی به دنبال انفعال این بازوی قدرتمند نظام و ملت است .
دلایلی که برای تروریست نشان دادن سپاه بیان شده بهانه ای بیش نیست تا جایی که مردم عادی آمریکا نیز آنرا باور نمی کنند ولی سیاستمداران آمریکایی طرح چند مرحله ای را به مرحله اجرا گذاشته اند که شروع آن گنجاندن اسامی فرماندهان سپاه در قطعنامه های 1337 و 13347 بود و به دنبال آن قصد دارند با فشار رسانه ای افکار عمومی را بر تروریست بودن سپاه اقناع کنند و اگر در این مرحله موفق شوند در قدم بعدی لغو قراردادها و مصادره اموال سپاه در خارج از کشور را در دستور کار خود دارند .
در مرحله بعد اگر بتوانند حملات نظامی محدود بر علیه اماکن و پادگانهای سپاه خواهد داشت همچنانکه در سودان به بهانه نابودی کارخانه تسلیحات شیمیایی ، مرکز تحقیقات پزشکی آن کشور را بمباران کردند .
البته اینها طرحهایی هست که نظام سلطه در سر می پروراند و تا به نتیجه برسد ، باید راه طولانی را بپیماید و هزینه های زیادی نیز را بپردازد . استکبار در ابتدای راه خود با مخالفت شدید افکار عمومی داخل کشور خود روبروست و با توجه به اینکه سپاه در همه عرصه های سخت همراه مردم بوده و نوک تیز و برنده ملت بزرگ ایران در برابر متجاوزان هست ،  از هم اکنون شکست این توطئه را می توان پیش بینی کرد . و اگر لازم باشد مردم نجیب و قدرشناس ایران اسلامی به دفاع از فرزندان فداکار خود برخواهند خواست و همچون حماسه 23 تیر 1378 پوزه استکبار را به خاک خواهند مالید .
در بخش بعدی بعضی از جنبه های خارجی دکترین مهار را بررسی کرده و به محورهای داخلی آن خواهم پرداخت .
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یاعلی


نوشته شده در  دوشنبه 86/6/5ساعت  1:17 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]