سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همانطور که در یادداشت (پروژه فریب) خدمت دوستان عرض کردم عده ای با هدف غصب دوباره قدرت از دست رفته پروژه ای را سازماندهی کرده و با استفاده از ایزار و امکانات گسترده ای که در دست دارند و به بهانه های واهی میخواهند دولت منتخب مردم را تخریب و وجهه آن را در افکار عمومی مخدوش کنند . اینها از هر کس که بخواهند برای رسیدن به امیال خود مایه میگذارند ، زمانی با برداشت غلط ولی حساب شده از سخنان رهبر معظم انقلاب برای کوبیدن رقیب خود استفاده کرده و زمانی هم خود ایشان را زیر سئوال می برند .
دیشب یکی از دوستان آدرس وبلاگی را داد که دیدم در راستای همان پروژه ولی با تاکتیکی دیگر دارند به کسانی خوش خدمتی می کنند که ثابت کردند علی رغم گذشته شان ، دیگر نسبت به اسلام و رهبری و مردم تعهدی نداشته و هدف اصلی آنها فقط قدرت است و بس .
"خائن کیست " این عنوان یادداشت وبلاگ مذکور است که به تخریب نیروهای اصیل انقلاب می پردازد . بنده کلمات کلیدی یادداشت را درآردم که همه اش توهین و ناسزا به مدیران و اصولگراهای حامی  دولت است و با زرنگی خود رئیس جمهور را مستثنی کردند که مخاطب شک نکند و خیال کند اینها همه از روی دلسوزی هست و با کلمات اهانت آمیز اصولگراها را خائن می نامد !
نویسنده حزب الهی های اصولگرا را افرادی می داند که خود را مذهبی و حامی ارزشها جا زده اند تا رقیب را ضدارزش جلوه دهند و مذاکره با آمریکا را یک برنامه از قبل تهیه شده می داند که در ذات حزب الهی هاست و به اونها انگ کمپرادور می زند .

باید خدمت این برادرمان عرض کنم که اصولگرایی یک تفکر است و نه حزب و تشکل حزبی که احزاب بر اساس منافع مشترک منبعث از قدرت تشکیل می شود درحالیکه اصولگرا فردی هست دارای تفکر مشخص و تعریف خاصی هم دارد و هرکس دارای این مشخصات باشد لفظ اصولگرا را میتوان بر او اطلاق کرد نه اینکه هرشخصی با  هربینش و اعتقادی صرفا برای تقسیم قدرت وارد این جریان شوند . جالبه که سردبیر یک روزنامه هم که اعتقادی به اصولگرایی ندارد خود را اصولگرا معرفی می کنند و حدود و ثغور آن را تعیین یمنماید غافل از اینکه عملکرد گذشته شان خلاف آن را می گوید .
همین نویسنده و همفکرانش کار را به جایی رسانده اند که رهبر عزیز انقلاب را هم از تخریب بی مهابای خود بی نصیب نکردند و ادعا می کند که اصواگراهای فرصت طلب ِموذی ! ایشان را دوره کرده و تحت فشار آنها رهبری تصمیمات خلاف اصول می گیرد!
در جای دیگر مصرف داروهای روانگردان توسط جوانان را تقصیر صدا و سیما دانسته و مقام عظمای ولایت را به خاطر انتصاب آقای لاریجانی به ریاست صداو سیما ملامت می کنند اونهم از موضع یک آدم دلسوز!
در یادداشتی دیگر از شیرین عبادی با الفاظی همچون (شخصیت بسیار معتدل و دارای سوابق سالم !) تقدیر کرده  و از مردم می خواهند که او را مورد احترام قرار دهند!
بدتر از آن ، این آقا نوشتند که مقام محترم (معظم) رهبری مصدق را همسان آیت الله کاشانی می دانند ! والله من تا به حال ندیدم حضرت آقا این چنین حرفی زده باشند و در عوض در سخنرانی هایشان از اشتباهات مصدق و عدم اتکای او به اسلام، روحانیت و مردم گله داشتند .
این آقا خود و همفکرانش را حزب الهی نو ! معرفی می کند و به حزب الهی های قدیمی ! می تازد . خوب شد فهمیدیم که حزب الهی هم کهنه و نو دارد  !!
این قصه سر دراز دارد  

اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته شده در  جمعه 86/3/18ساعت  1:4 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]