سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج نیروی لایزال الهی

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بلافاصله پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، حضرت امام خمینی (ره) با درایت و هوشیاری در پنجم آذر 1358فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند . در آن  مقطع کسی باور نمی کرد که آینده نگری امام چنان ثمره ای داشته باشد که فقط یکی از آنها مصونیت نظام و کشور از تعرض دشمنان است .
بسیج یک نیروی مردمی عظیم و قدرتمندیست که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون کرده است . در دوران دفاع مقدس نظام سلطه به رهبری آمریکا با حمایت از صدام جنگی تمام عیار را بر ملت مسلمان ایران تحمیل کرد و بسیج با سازماندهی و بکارگیری نیروی مردمی توانست مقابل تجاوز رژیم بعث را سد کند و در جبهه های جنگ آنچنان موثر و تعیین کننده بود که دشمنان هم به قدرت بازدارندگی و تهاجمی این نیروی الهی اقرار کردند . اگر نبود نیروی عظیم بسیج امروز امنیت پایدار در کشور برقرار نمی شد و در سایه این امنیت متخصصین کشورمان پله های ترقی را به این سرعت طی نمی کردند . حماسه آفرینی در جبهه های جنگ بخشی از نیروی لایزال این شجره طیبه است  . پس از جنگ هم در عرصه های مختلف ، هرجا که بسیج وارد عمل شده بخش عظیمی از مشکلات کشور را از میان برداشته است .
تفکر بسیجی که از ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) سرچشمه می گیرد این سازمان را به نیروی قدرتمند و شکست ناپذیر تبدیل کرده است . قدرت لایزال بسیج را باید در تفکر بسیجی جستجو کرد . تفکری مبتنی بر دیانت و ملبس به علوم روز که بسیجی را همیشه روبه جلو و بالنده ساخته است . بدینجهت است که هرجا نوای دلنشین تفکر و اندیشه بسیج و بسیجی طنین انداز شده عزت و عزتمندی را برای ملت به ارمغان آورده است .
بسیجی در میدان جنگ رزمنده ای فداکار است که تا پای جان برای حفظ و حراست از اسلام و انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی می کند و در عرصه علم آنچنان تحولی ایجاد کرده که ره چندین ساله دیگران را در مدتی کوتاه می پیماید و کشور را از علم و تکنولوژی واداتی بی نیاز می کند . در انرژی اتمی راکتورهای اتمی را تجهیز می کند و سوخت مورد نیاز آن تولید می کند و برای مهار آبهای سرگردان سد می سازد و کشور و ملت را در بحران خشکسالی یاری می دهد .
کوه و دشت و بیابان همت والای بسیجی را در ساخت جاده های مواصلاتی بین شهری و روستایی شاهد است که چگونه نیروی ایمان بسیجی مشکلات طاقت فرسای سر راه را در هم شکسته و راه پیشرفت و ترقی میهن اسلامی را هموار ساخته است .
هرجا روحیه و تفکر بسیجی حاکم شود پیشرفت و ترقی حاصل شده و محیط سالم همراه با صداقت و اخلاص و صمیمیت برقرار می شود .
علی رغم اینکه جنگ تحمیلی تمام شده ولی همچنان نظام اسلامی به وجود و حضور بسیج و بسیجیان در عرصه مختلف کشور نیازمند است . در عرصه فرهنگ که امروز نظام سلطه جبهه جدیدی را بر علیه انقلاب اسلامی گشوده و تمامی نیروهای کفر را در آن سازماندهی کرده است ، حضور قدرتمند بسیج می تواند سپر دفاعی مستحکمی را ایجاد کند و همانند جنگ تحمیلی در این نبرد نیز با درایت و هوشیاری بسیجیان اهل قلم دشمن مجبور به عقب نشینی شود .
بسیجیان تاکنون در عرصه فرهنگ برنامه های خوبی را عرضه کرده اند . کنکره های شعر و مقاله نویسی ، نشر کتاب ، مجله و ... ولی در این مقطع لازم هست تا این نیروی لایزال الهی در حرکتی منسجم و هماهنگ و با هدف مقابله با توطئه های فرهنگی نظام سلطه سازماندهی و بکار گیری شود . انشاالله
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یاعلی


نوشته شده در  یکشنبه 86/9/4ساعت  4:11 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]