بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی علیه السلام

مقاومت مردم غزه و رزمندگان حماس ثمرات پربرکتی را برای فلسطین ، مقاومت اسلامی ، امت اسلامی و جامعه بشری به ارمغان آورد که بعضی از آنها را لیست می کنم .

1- سازمانهای بین المللی که خود را حامی حقوق بشر می پنداشتند با سکوتشان مهر تاییدی بر جنایات رژیم صهیونیستی نهادند و خود را در میان افکار عمومی بی آبرو کردند .
2-  کشورهایی مانند عربستان و مصر که ادعای رهبری جهان اسلام و کشورهای عربی را داشتند در این جنگ ماهیت واقعی خود را نشان دادند و مردم کشورهایشان و امت اسلامی فهمیدند که سران این کشورها نوکر حلقه به گوش نظام سلطه هستند . از طرفی کشورهای عربی به دو طیف حامی مقاومت اسلامی و حامیان رژیم اشغالگر قدس تقسیم شد . در آینده سران این کشورها با این نفرتی که اندوخته کرده اند با ملتهای خود و امت اسلامی مشکل خواهند داشت .

3-  افکار عمومی دنیا به پوچی شعارهای بشردوستانه کشورهای غربی پی بردند . آنان که برای نجات یک نهنگ سینه چاک می کردند امروز دیگر حنایشان رنگی ندارد چراکه در برابر نسل کشی آشکار و قتل عام کوکان و زنان مهر سکوت بر لب زدند و با بیانیه های بدون پشتوانه رژیم مجعول اسرائیل را همراهی کردند .

4- ملتهای مسلمان برخلاف رای و نظر بعضی از دولت های اسلامی با حضور گسترده خود در صحنه های دفاع از مقاومت اسلامی نشان دادند که بیدار هستند و در برابر تجاوز به بخشی از امت اسلامی بی تفاوت نیستند و هزینه های نظام سلطه را برای در خواب کردن امت اسلامی به باد دادند .

5-  رسانه ها در بیداری مردم و تهییج افکار عمومی نقش بسزایی داشتند . انتقال تصاویر جنایات رژیم سفاک اسرائیل به مردم موجب شد تا غول رسانه ای استکبار را در بایکوت خبری غزه ناکام گذارند . تهیه گزارشهای خبری ، تحلیلهای مختلف از وقایع و ارسال لحظه به لحظه اخبار غزه اقدام پسندیده ای بود که در این عرصه کارساز بود .

6- وبلاگ نویسان در کنار رسانه ها و حتی جلوتر از رسانه های مرسوم با قدرت وارد میدان شدند و برای چندمین بار ثابت کردند که می توانند در همه عرصه ها تاثیر گذار باشند . ارائه مقالات گوناگون در افشای جنایات رژیم نامشروع اسرائیل و مظلومیت مردم غزه . ارائه تصاویری واقعی از فجایع غزه و مشارکت در برنامه های جمعی موجی را در وبلاگستان ایجاد کرد که هنوز هم ادامه دارد . اینک وبلاگ نویسان مسلمان و بالاخص بلاگرهای ارزشی که افکار عمومی امت اسلامی را نمایندگی می کنند به دنبال مقابله با جنگ سیاسی نظام سلطه علیه مردم غزه هستند .

7- غول رسانه ای نظام سلطه با بکارگیری همه عوامل خود نتوانست در برابر رسانه های اسلامی مقاومت کند . آنان خبرگزاریها و سایتهای مختلف را بکار گرفتند تا در عرصه رسانه به پیروزی برسند ولی عمق فاجعه و نیز حضور مستمر رسانه های اسلامی مانع از پیروزی آنان گردید . در این میان وبلاگهای وابسته به نظام سلطه هم بیکار ننشستند و همگام با رسانه های رسمی و غیر رسمی تلاش کردند تا یورش ارتش صهیونیستی به مردم بی گناه غزه را توجیه کنند . در وبلاگستان ایران هم از این نوع وبلاگها را داشتیم اگرچه انگشت شمار ولی بودند کسانیکه مایه شرمساری وبلگستان شدند آنانیکه سایت وزارت خارجه اسرائیل از ایشان تقدیر کرده و سایتهای ضد اسلامی مقالات تفرقه افکنانه اشان را درج کرد . ما این گروه را خط نفاق می نامیم چرا که در ظاهر با امت اسلامی هستند ولی در عمل همراه رژیم صهیونیستی هستند .

8- در تمام فیلمهای هالیودی و همچنین رسانه های نظام سلطه پیشرفتهای نظامی غرب در عرصه تکنولوژی بزرگ نمایی می شود تا شاید مردم مخصوصاً امت اسلامی را بترسانند . آنهایی که ادعا می کردند می توانند با ماهواره های نظامی شان یک قوطی کبریت را در زمین شناسایی کنند و توان مقابله با پرتاپ موشکهای استراتژیک را دارند در برابر موشکهای قسام که از تکنولوژی بسیار پایینی برخوردار هستند عاجز ماندند و نه تنها نتوانستند سامانه های موشکی حماس را نابود کنند بلکه توان مقابله با این موشکها را هم نداشتند و این موضوع دروغ پردازی رسانه های غربی را برملا کرد .

9- رسانه های غربی با همراهی کردن رژیم صهیونیستی اعتبار خود را از دست دادند . آنان دیگر در میان ملتهای مسلمان و حتی مردم خودشان اعتبار گذشته را ندارند و این ضربه مهلکی بر پیکر سیستم رسانه ای غرب است که به این زودی ها نمی توانند آنرا ترمیم کنند .

10- اعتراض های مردمی در همه طیفها و از همه مذاهب زنگ خطریست برای سران کشورهای غربی مخصوصاً آمریکا که مردم دنیا در حال بیدار شدن هستند و تلاش آنها برای سرگرم کردن افکار عمومی به مسائل جزئی و غیر واقعی با شکست مواجه شده است و یک زنگ خطر هم برای اوباما رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکاست که اگر می خواهد وجهه آمریکا را در افکار عمومی دنیا ترمیم کند باید دست به تغییرات اساسی بزند . دوران فریبکاری و سلطه آمریکا روبه افول است و آمریکا در آینده نه چندان دور در سطح و اندازه دیگر کشورهای جهان خواهد بود و دیگر نمی تواند بر دنیا حکمفرمایی کند .

11- مردم غزه نشان دادند که می توان با دست خالی هم در برابر متجاوزان و اشغالگران ایستاد . آنان برخلاف سالیان گذشته ، بر ایمان خود به خدا اتکا کردند و امید خود را از کشورهای عربی بریدند و بهمین خاطر هم پیروز شدند گرچه در این راه خونهای پاک بسیاری را تقدیم آرمان بلندشان کردند . مردم غزه فهمیدند که حماس مردمی ترین دولت عربی و فلسطینی است و تا پای جان هم از آن دفاع کردند و پرچم اسلام را برفراز امت اسلامی به اهتزاز درآوردند و من بعد هم با همبستگی و حمایت از دولت قانونی شان توطئه های دشمنان کشورشان را ناکام خواهند گذاشت .
مردم غزه درس بزرگی به آزادیخواهان جهان دادند . درس ایستادگی با توکل به خدا و معنویت . آنان ساختار سیستمهای غربی را برهم زدند . آنان جامعه شناسان غربی را با بحران در نظریه پردازی مواجه ساختند و همه آنچه را که سالها به خورد مردم داده بودند با مقاومت قهرمانانه مردم غزه برهم ریخت و بافته هایشان رشته شد و این ایستادگی و مقاومت از ثمرات انقلاب اسلامی است و انشا الله انقلاب اسلامی ما آزادی فلسطین را به دنبال خواهد داشت همچنان که امام راحلمان وعده کرده است .
پیروزی دور نیست منتهی باید هوشیار باشیم و اسیر توطئه دشمنان اسلام و منافقان امت اسلامی نشویم .
نکته? : سالها پیش ارتش رژیم صهیونیستی توانست در 6 روز ارتشهای 4 کشور عربی را شکست دهد ولی دوسال پیش نتوانست 33روز در برابر دلیرمردان حزب الله لبنان مقاومت کند و امروز هم تنها 22 در برابر مردم غزه و حماسه سازان حماس مقاومت کرد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت تا نابودی اسرائیل . دولتی مجعول و ساخته و پرداخته مستکبرین بزودی به دست مردمانی آزادیخواه و با ایمان از صفحه روزگار محو خواهد شد . وعده خدا تخلف ناپذیر است .

نکته? : بمب گوگلی غزه که توسط بلاگرهای ارزشی راه اندازی شده با استقبال کم نظیر وبلاگ نویسان روبرو شده است . تاکنون بیش از 700 وبلاگ به آن لینک داده اند و آمار روزانه اش از مرز 100000 تا گذشته و هم اکنون رتبه اول جستجوها را به خود اختصاص داده است .

ونکته آخر اینکه غزه را فراموش نکنیم که امروز غزه خاکریز اول امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام است و بدانید که جنگ و یورش دژخیمان به مسلمین پایان نیافته و تنها شکلش عوض شده است تا امروز جنگ نظامی و کشت و کشتار و از امروز به بعدجنگ سیاسی و فرهنگی را در پیش داریم و در این جنگ مسئولیت نخبگان امت اسلامی بیش از دیگران است .

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر / یا علی (ع)