سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی علیه السلام

سی سال پیش در چنن روزهایی التهاب و اضطراب بر ایران حاکم بود . نظام دیکتاتوری در آستانه سقوط بود و آخرین نفسهایش را می کشید . دولت بختیار که ماموریت حفظ نظام طاغوت را برعهده داشت در اجرای ماموریتش ناموفق وانقلابیون به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور گسترده مردم در آستانه پیروزی قرار داشتند . پیروزی مردم بر نظامی سرتا پا مسلح که از طرف غرب حمایت و پشتیبانی می شد غیر قابل باور بود ولی اتفاق افتاد گرچه در این راه خیلی ها زندان رفتند و شکنجه شدند و مردم زیادی به دست ماموران رژیم شاه به شهادت رسیدند .

تمامی انقلابهای بزرگ بخشی از دنیا را تحت تاثیر قرار دادند و دشمنانی هم داشتند . کسانیکه تغییرات و تحول را برنمی تابند و آن را علیه منافع خود می پندارند ولی انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که دشمنانی زیادی دارد و این به ماهیت این انقلاب مربوط است . انقلاب اسلامی بنیانها و ریشه نظام سلطه را تهدید می کند و موجب بیداری ملتها شده است . تا دیروز کسی جرات نداشت در برابر آمریکا سخنی بگوید ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم دنیا از مسلمان و غیر مسلمان بر سیاستهای استکباری آمریکا می شورند و پرچمش را به نشانه اعتراض آتش می زنند و اینها نشان از صدور انقلاب اسلامیست .

ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی ، اعتراض آشکار مردم دنیا به جنایات این رژیم ، مقابله مردم لبنان و حزب الله قهرمان با تجاوز رژیم اشغالگر قدس و اعتراضهای مردمی در کشورهای اسلامی از ثمرات انقلاب ماست و بدینجهت نظام سلطه هم ریشه ما را نشانه رفته است . روزی با کودتا و روزی دیگر با تحمیل جنگ و تحریمهای گوناگون و امروز هم با تهاجم فرهنگی می خواهد این انقلاب را از پای درآورد و به این وسیله جلوی بیداری مردم را سد کند .

انقلاب اسلامی در زمانی حساس بوقوع پیوست . مکاتب گوناگون بشری با وعده های رنگارنگ شکست خورده و بشر امروزی را سرگشته و بی هویت ساخته اند و در نهایت این انسان بدنبال پناهگاهی می گردد تا به آرامش برسد . آرامشی که سکولاریسم هم نتوانست تامین کند . انسان امروزی از جهات علمی ، اقتصادی و … خیلی پیشرفت کرده است ولی گمشده واقعی اش را هنوز نتوانسته بدست آورد . رفاه مادی ، آزادی بی حد و… نتوانسته آرامش واقعی را به او بدهد . بشر امروز به فطرت خود بازگشته و به دنبال گمشده خود است و اگر دقت کنید فریاد معنویت خواهی شان را می شنوی . امروز در شعارهای مردم عدالتخواهی حرف اول و خواست اصلی آنان است و اسلام منادی عدالت است ، البته اسلام ناب همان اسلامی که انقلاب اسلامی نماد آن است نه اسلام آمریکایی که نه حرکت زاست و نه منافع ستمگران را به خطر می اندازد .

در این برهه بود که انقلاب اسلامی بوقوع پیوست و توجهات جهانی را به خود جلب کرد و از آنموقع افول تمدن غرب هم کلید خورد . گرچه تمدن غرب در سرازیری سقوط قرار گرفته و توان ایستادگی در برابر اسلام ناب محمدی را ندارد ولی برای ادامه حیات ننگینش دست به هر کاری می زند . از این روی است که آمریکا به خاورمیانه لشکر کشی می کند و رژیم اشغالگر قدس در فلسطین نسل کشی راه می اندازد و کشورهای اروپایی شعارهای بشردوستانه را فراموش کرده و از جانیان حمایت می کنند .

سردمداران نظام سلطه چه بخواهند و نخواهند انقلاب اسلامی اثرات خود را در جهان گذاشته و راه خود را یافته است و همچنان سرمنشا بیداری مردم دنیا بوده و خواهد بود . امروز در دنیا اتفاقاتی می افتد که تا دیروز غیرممکن بود . چندین کشور آمریکای لاتین در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی سفرای این رژیم را از کشورشان اخراج کردند و برای اولین بار مسلمان و مسیحی و یهودی و… باهم در برابر ظالمین متحد عمل کردند و اعتراض مردمی سراسر دنیا را فراگرفت . تا دیروز کسی جرات اعتراض به اسرائیل را نداشت ولی امروز نخست وزیر ترکیه در داوس مستقیما رئیس جنایتکارات و تروریستهای جهان را خطاب قرار می دهد و بر او می تازد و اینهم از ثمرات انقلاب ماست و انشاالله انقلاب ما آزادی بشر از یوغ بندگی مستکبرین را بهمراه خواهد داشت .

??سال از پیروزی انقلاب می گذرد و معاندان هر روز وعده سقوط آن را داده اند و تاکنون وعده شان محقق نشده و نخواهد شد چراکه این انقلاب یک واقعیت انکار ناپذیر است و نمی توانند با قوه قهریه آن را از میان بردارند و با تهاجم فرهنگی هم کاری از پیش نخواهند برد چرا که مدافعان انقلاب همچنان بیدارند و توطئه های دشمنان را رصد می کنند و یک آن از از انقلابشان غفلت نمی کنند پس بهتر است بر حقانیت مردم ایران گردن نهند و دست از مخالفت با حقیقت بردارند .

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر / یاعلی (ع)

پینوشت :
- این مطالب را به دعوت آقای صبحی نوشتم و از دوستان وبلاگ نویس دعوت می کنم ابعاد مختلف انقلاب اسلامی را بازخوانی کنند تا نسل حاضر و آیندگان به اهمیت و بزرگی انقلاب پی ببرند.
- دهه فجر سرآغاز حکومت اسلامی و نابودی ستمگران را تبریک و تهنیت عرض می نمایم .


نوشته شده در  شنبه 87/11/12ساعت  1:1 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]