سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی علیه السلام

ملت سرافراز ایران اینک که شما با حضور تاریخی خود و با رای 85 درصدی به نظام جمهوری اسلامی و نیز رای قاطع به رئیس جمهور عدالت محور بر ادامه راه امام خمینی (ره) و پاسداری از دست آوردهای انقلاب اسلامی مهر تایید نهادید عده ای به بهانه های واهی که قبل از انتخابات شروع شده و اکنون بر دامنه آن افزوده شده تلاش می کنند تا آرا و نظرات شما ملت عزتمند را زیر سئوال برده و با شانتاژ تبلیغی و غوغا سالاری رسانه ای و خشونت طلبی برخلاف شعارهایی که قبلاً می دادند رای اقلیت را بر اکثریت تحمیل کنند .

آنها که دچار سندرم توهم پیروزی شده اند بیانیه های تحریک کننده صادر می کنند و اراذل و اوباش را سازماندهی کرده و در تهران (فقط در تهران نه شهرهای دیگر) شورش هایی را به راه انداخته و اموال عمومی را تخریب کرده و به مردم و رهگذران تعرض می کنند .

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی که جمع کثیری از بلاگرهای متعهد و انقلابی را نمایندگی می کند ضمن محکوم کردن توطئه تمامیت خواهان و فرصت طلبان حمایت قاطع خود را از رئیس جمهور منتخب شما ملت بزرگوار اعلام داشته و امیدوار است این عده انگشت شمار به رای و نظر ملت بزرگ ایران اسلامی تمکین کرده و دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران را همراهی نکنند .

معترضین اگر در انتخابات شکی دارند باید مستندات خود را به مراجع قانونی ارائه نمایند چنانچه در دوره ها و انتخابات های قبل مرسوم بوده است وگرنه با جنگ روانی نمی توانند کاری از پیش ببرند . مباد آن روزی که به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیه العظمی خامنه ای سیل خروشان ملت به راه افتاده و خاشاک سر راه انقلاب را با موج های سهمگین خود ازدریای بیکران ایران بیرون اندازند که در آن روز مدعیان دروغین آبرویی پیش ملت نخواهند داشت پس بهتر است قبل از آنکه دیر شود به آغوش ملت برگشته و آب به آسیاب دشمن نریزند .

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر یا علی (ع)

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی

Url: http://www.pw-arzeshi.com

Email:p.w.arzeshi@gmail.com


نوشته شده در  دوشنبه 88/3/25ساعت  3:1 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]