سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبهای جمعه مردان و زنان مومن دل به خدا سپرده و با دعای کمیل با خدای خودشان راز و نیاز می کنند . این روزها هم که مصادف شده با ایام شهادت ام ابیها ، دردانه هستی ، بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)  و هتک حرمت فرزندان آن بزرگوار . پس معنویت آنهم افزونتر گشته.
سفارت فخیمه انگلیس بمنظور بزرگداشت! این ایام حزن انگیز که برای هر مسلمان معتقد غم انگیز است شب جمعه مراسم عزاداری ! در محل سفارتخانه برپا کرده و از مردان و زنان مومن و مومنه! دعوت بعمل آورده تا در آن حضور یابند .
متاسفانه عده ای دانشجوی بیکار! در مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و به مدعوین معترض شدند که ما این عمل وقیحانه این گروه اندک انگشت شمار را به شدت محکوم نموده و از نیروی انتظامی می خواهیم بقیه دانشجویان را نیز روانه بیمارستان کند !
آقایونی که در این مراسم حضور داشتند تعدادی ازفعالان سیاسی دول اسبق و دانشگاهی و یک موسسه مجهول الهویه بودند که علاقه زیادی به ائمه اطهار علیهم السلام داشته ! و در هرجایی که نام ایشان و ذکرشان گفته شود سریع حاضر شده و سینه زنان بر مظلومیت آنان می گریند !
عرض می کردم که آقایون با لباس سراسر سیاه ! و خانمها هم بدون آرایش ! و با چادر سیاه و مقنعه ! برای اثبات وفاداری شان به ارزشهای اسلامی حضور یافتند !
در ابتدای مراسم سفیر معظم بریتانیا ضمن سخنرانی ایام فاطمیه را به حضار تسلیت گفت ! و همینطور انفجار در حرمین عسگری را با شدت و قدرت فوق العاده ای محکوم کرد ! و در ادامه چند نفر از مدعوین در وصف مظلومیتهای ائمه سخن سرایی کردند !
یک مداح هم احتمالا آنجا بود آخه صدای مدحشان به گوش می رسید البته اگر  این دانشجویان بیکار ! میگذاشتند بیشتر فیض می بردیم .
در حین اجرای مراسم از مدعوین با شربت مخصوص ! پذیرایی بعمل آمد .
آخر سر آقای سفیر با نگاهی سرشار از التماس خطاب به حضار فرمودند شما که زحمت کشیدید و تا اینجا تشریف آوردید ، حالا اگر ممکنه برای سلامتی ملکه ما هم دعا بفرمائید تا عمر طولانی داشته باشند آخه امروز روز تولدشان هست طفلکی خیلی به دعای شما محتاجه و سفارش کرده از شما که مستجاب الدعوه ! هستید التماس دعا کنم .
تا یادم نرفته عرض کنم که تعدادی از مدعوین به علت جوسازی گروهک های ملحد! ضدانقلاب! کافر! نتوانستند در این مراسم روحانی ! شرکت نمایند که جای بسی تاسف هست ، گرچه حاضرین موضوع را به اسحضار ! سفیر مکرم ! رساندند و از ایشان عذر خواهی کردند که اگر نمی کردند که واویلا بود و فرداش وزیر خارجه بریتانیای کبیر ! بهشان رو نمی داد و کمک مالی شان هم قطع می شد !
مراسم با خوبی و خوش تمام شد و همه رفتند خونه شون بغیر از همان دانشجویان بیکارِ شبگرد !!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پی نوشت :
1- اگر تاریخ را ورق بزنیم می بینیم هرکه در گذشته به سفارت انگلیس رفت و آمد داشته خائن نامیده شده
2- تاریخ پر است از فریبکاری و نیرنگ و توطئه انگلیس بر علیه مسلمانان و مخصوصا ایران
3- چه ضرورتی داشت تا این آقایون و همسران محترمه شان با اون پوشش نامناسب و در این ایام حزن انگیز تشریف ببرند سفارت بریتانیا ؟ آیا اسلام در خطر بود ؟! و یا نظام و کشور با بحران مواجه شده ! که می بایست بدست آنان نجات داده شود !؟
4- بعضی ها برای منافع حزب و جناحشان چه کارها که نمی کنند ! حتی پناهنده شدن به دشمن ، آنهم در روز روشن!!!
اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته شده در  شنبه 86/3/26ساعت  2:34 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

اعظم الله اجورنا و اجورکم
چند سال پیش که آمریکا بدون توجه به قوانین بین المللی و با زیر پا گذاشتن آن ُ عراق را اشغال کرد در شهرهای شیعه نشین مخصوصاْ نجف اشرف با مقاومت مردم روبرو شد .
آمریکا که آمده بود تا از نزدیک انقلاب اسلامی و کشورهای اسلامی را بخصوص ایران اسلامی را کنترل کند با روی کار آمدن دولت شیعی به اهداف خود نرسید و به دنبال آن برای حذف شیعیان از قدرت حاکمه توطئه های مختلفی را در این کشور اشغال شده به اجرا گذاشته که تا به حال با هشیاری رهبران اسلامی و مردم نقش برآب شده است .
مهمترین و اصلی ترین توطئه آمریکا ایجاد اختلاف میان اهل سنت و شیعیان است . ترورهای کور ‌:بمب گذاری در اماکن عمومی و کشتار مردم بیگناه همه و همه توسط عواملی صورت می گیرد که مورد حمایت آمریکا هستند . دیدار سران ترویست با سفیر آمریکا در عراق و حمایتهای بی دریغ نظامی و تسلیحاتی از آنها باعث شده که تروریستها آزادانه مردم عراق را هدف کین خود قرار دهند . روزی نیست که خبر کشتار مردم مخصوصا شیعیان را در رسانه ها نشنویم و بدتر از آن جسارت به اماکن مذهبی که مورد علاقه همه مسامانان و مخصوصاْ شعیان هست چهره اسلام ستیزی این اشغالگر جنایتکار را بر همه آشکار کرده است .
در زمان حکومت صدام هم این جسارتها به اماکن مذهبی نشده بود ولی با حضور چند صدهزار نفری ارتش آمریکا اینگونه اعمال تروریست چه توجیهی دارد ؟!
 کشوری که امنیت کشور کوچکی مثل عراق را نمی تواند تامین کند چگونه به خود اجازه می دهد که داعیه رهبری جهانی را یدک بکشد .
اکنون که همه دنیای غرب عزم خود را جزم کرده اند تا اسلام را از پای در آورند بر ما مسلمان هست که خود را اسیر  توطئه های شیطانی آنها نکنیم و گوش به فرمان رهبر عزیزمان ضمن محکوم کردن این فاجعه دلخراش کاری نکنیم که دشمنان اسلام به آرزوی دیرینه شان که اختلاف بین مسلمانان هست دست یابد .
بنده این مصیبت عظمی (فاجعه هولناک بمب گذاری در حرمین شریفین عسگری) را محضر امام عصر (عج) و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت و همه مسلمانان تسلیت عرض می نمایم .


نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/23ساعت  8:29 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]