سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دولت آقای احمدی نژاد از روزی که تشکیل شده کارهای بزرگی را که در دولتهای سابق جرات انجامش را نداشتند به سرانجام رسانده .
مقابله با مافیای اقتصادی ، ارتباط تنگاتنگ با مردم در سفرهای استانی ، تکمیل پروژه سد سیوند و راه اندازی آن ، ایستادگی مردانه در برابر زیاده خواهی دنیای استکبار در رابطه با انرژی هسته و دفاع تمام عیار از حق مسلم کشور و نسلهای آینده و اخیراً سهمیه بندی بنزین و شروع به ساخت دو پالایشگاه بنزین .
دولتهای پیشین بر ضرورت کنترل بی رویه مصرف بنزین اذعان داشتند ولی نمی خواستند با سهمیه بندی آن آراء و افکار عمومی را از خود رنجیده خاطر کنند . برای انها رای بیشتر بمنظور رسیدن به قدرت مهمتر از آینده کشور بود و اگر رفاه مردم برایشان اهمیت داشت باید اقداماتی را در گذشته انجام می دادند تا در چنین وضعیتی با این گرفتاریها روبرو نمی شدیم .
آنها می بایست بستر لازم را برای کنترل سوخت ایجاد می کردند . توسعه شبکه لوله کشی گاز به تمامی شهرها . ایجاد پمپهای گاز طبیعی در کنار پمپ بنزین . گسترش شبکه برق رسانی به روستاها و برقی کردن پمپهای آب و ...
حالا دولت آقای احمدی نژاد باید چوپ سهل انگاری اونها را بخورد . از یک طرف به جایی رسیده ایم که سهمیه بندی بنزین یک ضرورت انکار ناپذیره و از طرفی ساختار و ساز و کار آن مهیا نشده و از طرف دیگر علاوه بر رفع نواقص طرح باید جوابگوی شانتاژهای تبلیغاتی همانهایی باشد که در دوره حکومتشان این کارها را می بایست انجام می دادند .
و اما مهمترین نواقص طرح که می بایست به آنها پرداخت بدین شرح است :
1- با توجه به اینکه خودروهای موجود در کشور هرکدام میزان مصرف متفاوتی دارند باید سهمیه بندی بر آن اساس تغییر یابد . مثلاً میزان مصرف پیکان سواری و پراید و پژو 206 و سمند و ... متفاوت هستند .
2- برای مسافرتها سهمیه بنزین اختصاص داده شود .
3- در شهرهای بزرگ که مسافت طی شده برای رسیدن به مقصد زیاده به طور ظبیعی مصرف هم بالا می رود .
4- از تولید خودروهای پرمصرف جلوگیری شده و خودروسازان تحت فشار قرار گیرند تا میزان مصرف سوخت خودروهای تولیدی خود را پائین آورده و به استانداردها جهانی نزدیک کنند .
5- سهمیه ای برای پمپهای آب کشاورزان مخصوصاً در فصل کشاورزی در نظر گرفته شود و همینطور برای تراکتورها .
6- برای مقابله با بازار سیاه ناشی از سهمیه بندی سوخت ، بنزین با قیمت آزاد و معقول عرضه شود . 
7- در تحویل کارت سوخت خودروهایی که تاکنون کارت دریافت نکردند تسریع شود . پیشنهاد می کنم همچون کارت سوخت موتورسیکلت با ارائه فرم ثبت نام اینترنی کارت سوخت صادر شود .
8- همزمان با افزایش جایگاههای سوخت گاز CNG خودروهای تولید سالهای اخیر به منبع سوخت گازی مجهز شوند .
9- ساخت پالایشگاههایی که شروع شده با جدیت دنبال شود .
10- برای رضایت مندی مردم از افزایش خود سرانه کرایه تاکسی ها جلوگیری شود .
11- برای سواری های مسافر کش که منبع در آمد معاش روزانه خود را از این طریق تامین می کنند سهمیه خاص در نظر می گیرند .
12- برای افراد معلول و جانباز که مجبورند مدام از خودرو استفاده کنند سهمیه اضافی در نظر گرفته شود .
به امید توفیق روز افزون دولت عدالتخواه
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یا علی
منبع : وب سایت فصل آگاهی


نوشته شده در  دوشنبه 86/4/11ساعت  11:29 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

بسم الله الرحمن الرحیم
مقدمه : با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) سایت فصل آگاهی از امروز راه اندازی می شود و امیدواریم به اهدافی که برای این سایت تعریف شده نائل آئیم . در همین جا از برادر عزیزمان حاج محمد ابراهیم فلاحی که سایت را طراحی کردند تشکر می کنم .
راه اندازی سایت مقارن با سالگرد حماسه مردمی سوم تیر گردید . روزی که با عنایت خداوند متعال و هوشیاری ملت مقاوم ایران اسلامی تبدیل به حماسه ای ماندگار شد .
در سوم تیر شوک بزرگی به دشمنان اسلام و انقلاب وارد شد که مدتها باور این تغییر جهت در ذائقه مردم برایشان غیر باور بود . آنان به خیال خود آماده می شدند تا در آینده ای نزدیک با همکاری عوامل داخلی خود جشن استحاله انقلاب را برگزار نمایند .

عکس العمل سران استکبار بعد از پیروزی مردم در انتخابات سوم تیر 84 دیدنی بود . " آرزوهای بر باده رفته" مردم ایران نشان دادند که به انقلاب و دین خود پایبند هستند" "مردم ایران کشوری مسلمان و عزتمند و پیشرفته میخواهند و نسخه های غربی را بر نمی تابند"
در فاصله 27 خرداد تا 3 تیر دشمنان اسلام و عوامل داخلی آنان و نیز دوستان جاهل هرچه در توان داشتند بکار گرفتند تا از منتخب شدن دکتر احمدی نژاد جلوگیری کنند ولی خدا خواست و مردم اراده کردند و در نهایت گفتمان عدالت خواهی بر توسعه سیاسی غرب محور غلبه کرد .
دنیای استکبار و عوامل داخلی آنان فکر می کردند پس از 16 سال استحاله ، خط امام (ره) به فراموشی سپرده شده و دیگر ملت رغبتی به آن نخواهند داشت ولی مردم ثابت کردند که جناح محور و یا شخصیت محور نبوده و هر تغییری را در ظرف اسلام و نظام جمهوری اسلامی می خواهند نه بر اساس خواست دشمنان و القاء عوامل داخلی آنان .
اکنون دو سال از آن حماسه جاویدان می گذرد . در این مدت گروههای مخالف دولت با بسیج امکانات اثرگذار خود اعم از سایت و وبلاگ و روزنامه جبهه ای مستحکم در برابر دولت منتخب مردم ایجاد کرده اند و از هر موضوع کوچکی سوژهای ساخته و دولت را تخریب می کنند . یک روز می گویند چرا همایش هولوکاست را برگزار می کند . روز دیگر سد سیوند را علم کرده و بر دولت می تازند . وقتی متجاوزین انگلیسی دستگیر شد فریاد وامصیبتا راه انداختند که آری احمدی نژاد کشور را با بحران مواجه ساخته و عنقریب که انگلیس به ما حمله کند ولی وقتی دولت با کیاست آنها را آزاد کرد او را به باد انتقاد گرفتند که چرا متجاوزین را آزاد کرده است .
تا دیروز همه هم و غمشان ارتباط با آمریکا به هر قیمتی بود ولی وقتی دولت خواست در محدوده عراق با آمریکا مذاکره کند او را به خیانت و عقب نشینی از مواضع اصولی نظام متهم ساختند .
احمدی نژاد می گوید اسرائیل به دست ملل آزاده و مسلمان به زودی از بین خواهد رفت و اینان همسو با دشمنان اسلام و کشور او را به باد انتقاد گرفته اند که چرا این حرف را زدی . ظاهرا حضرات فراموش کرده اند که چند سال پیش امام عزیزمان فرمودند "اسرائیل باید از بین برود" .
تا دیروز هروز یک استعفا و خروج از نظام را سرلوحه سیاستهای خود قرار داده بودند و امروز در فکر تصاحب مجلسند . خودشان سد می سازند و وقتی آحمدی نژاد افتتاحش می کند او را ضد فرهنگ و تمدن ایران می نامند . طرح ساماندهی مصرف سوخت را چند سال پیش می نویسند ولی موقع اجرا می فرمایند طرح کارشناسی نشده . ساختار اقتصادی کشور را تخریب می کنند ولی وقتی عوارض سیاستهایشان آشکار می شود عده ای را جمع کرده و به نام اقتصاد دان بر دولت می تازند که چرا این بیمار 16 ساله در مدت دوسال بهبود نیافته ؟!
اخیراً هم که وبلاگ نویسان سکولار را سازماندهی کرده اند تا دولت منتخب مردم را منسجم تر تخریب کنند .
سئوالی دارم از محضر حضرات : شما چندین سال همه توان خود را برای تغییر ذائقه مردم مصروف ساختید ولی دیدید که مردم ما هوشیارند و از جناح و جناح بازی بیزار . چرا از اشتباهات خود دست برنمی دارید و دولت را در رفع گرفتاری های مردم یاری نمی کنید . شما اگر درد دین دارید و مردم ، می بایست به دولتی که بر محرومیت زدایی و گسترش عدالت همت گماشته کمک می کردید . ولی یاریش نکردید و نخواهید کرد چرا که دین و مردم تا زمانی برای شما عزیزند که در راستای منافع جناحی تان باشد و هر زمان به آنها نیاز نداشتید به بازیهای حزبی مشغول شده و از آنان غافل گشته اید .
از این همه فریبکاری و ناراستی چه چیزی دستگیرتان خواهد شد؟ شماها که ادعای پیروی از امام (ره) و رهبری را دارید چرا برخلاف فرمایش صریح مقام معظم رهبری در برابر دولت سنگ اندازی می کنید ؟
و ...
اللهم عجل لولیک الفرج و النصر


نوشته شده در  پنج شنبه 86/4/7ساعت  3:47 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

<   <<   11   12      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]