سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند روز پیش دوست عزیزمان آقای احسان تقدسی دعوت کردند تا بمناسبت نیمه شعبان در مورد امام زمان(عج) بنویسم . از همان روز در فکرش بودم تا متنی درخور شان مولا بنویسم ولی هرچه کردم نتوانستم آن چیزی را که در دلم نهفته به رشته تحریر در بیاورم . تا اینکه امروز دوست عزیزم شاعر اهل بیت آقای غنی زاده را دیدم و از او طبق معمول شعر خواستم تا در سایت قرار دهم . از قضا چهار قطعه شعر آماده داشتند که یکی اش را در سایت قرار می دهم و بقیه را هم به دوستان دیگرم تقدیم می کنم تا در وبلاگهایشان قرار دهند . امیدوارم توانسته باشم بخشی از دین خود را به مولایم ادا کرده باشم .
پیشاپیش میلاد خجسته آخرین ذخیره الهی منجی عالم بشریت و تنها عدالت گستر جهان را به همه انسانهای تشنه عدالت و منتظران آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یاعلی

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 86/6/6ساعت  6:48 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

راهبرد جدید نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران (دکترین مهار) – بخش اول
از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که نظام سلطه به رهبری آمریکا منافع خود را با بروز و ظهور انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) در خطر می دید طرحهای مختلفی را اجرا کرده و می کند . اولین و اساسی ترین اقدام آنان که با همراهی بلوک شرق و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به اجرا درآمد تحمیل جنگ همه جانبه رژیم صدام بود که به لطف خدا و همت رزمندگان دلاور اسلام به شکست انجامید و غرب نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد . فلذا دکترین حذف جای خود را به دکترین مهار داد و پس از آن آمریکا با همکاری کشورهای همسو استراتژی خود را بر کنترل و مهار انقلاب و نظام اسلامی قرار دادند تا از گسترش آن به کشورهای منطقه جلوگیری کنند .
این طرح را می توان به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم بندی کرد . در بخش خارجی تشکیل ائتلاف ضد ایرانی با تحریک دولتهای عربی همسایه و ترساندن آنان از ایران قدرتمند منجر به تشکیل کمربند سبز می گردد و در اینصورت جمهوری اسلامی در محدود مرزهای خود و حداکثر چند کشور منطقه محدود می شود و از کسترش اسلام خواهی به دیگر کشورها جلوگیری می شود .
فروش تسلیحات مدرن به عربهای منطقه یکی از اهدافش تقویت ارتشهای آنان در برابر جمهوری اسلامی ایران است .
اصل مقاله را در وب سایت فصل آگاهی مطالعه فرمائید
ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 86/6/5ساعت  1:17 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]