سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باسلام خدمت همه دوستان و بازدید کنندگان محترم

با تشکر از همه دوستانی که در این مدت مرا همراهی کرده و بذل محبت نموده اند به اطلاع می رسانم بعلت مشغله کاری شاید نتوانم بموقع وبلاگ را بروز کنم فلذا از شما دعوت می کنم یادداشتهایم را در آدرس زیر مطالعه نموده و مثل همیشه با نظرات سازنده تان یاری ام نمائید .
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یاعلی

وب سایت فصل آگاهی


نوشته شده در  سه شنبه 86/9/13ساعت  5:51 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

بسیج نیروی لایزال الهی

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بلافاصله پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، حضرت امام خمینی (ره) با درایت و هوشیاری در پنجم آذر 1358فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند . در آن  مقطع کسی باور نمی کرد که آینده نگری امام چنان ثمره ای داشته باشد که فقط یکی از آنها مصونیت نظام و کشور از تعرض دشمنان است .
بسیج یک نیروی مردمی عظیم و قدرتمندیست که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون کرده است . در دوران دفاع مقدس نظام سلطه به رهبری آمریکا با حمایت از صدام جنگی تمام عیار را بر ملت مسلمان ایران تحمیل کرد و بسیج با سازماندهی و بکارگیری نیروی مردمی توانست مقابل تجاوز رژیم بعث را سد کند و در جبهه های جنگ آنچنان موثر و تعیین کننده بود که دشمنان هم به قدرت بازدارندگی و تهاجمی این نیروی الهی اقرار کردند . اگر نبود نیروی عظیم بسیج امروز امنیت پایدار در کشور برقرار نمی شد و در سایه این امنیت متخصصین کشورمان پله های ترقی را به این سرعت طی نمی کردند . حماسه آفرینی در جبهه های جنگ بخشی از نیروی لایزال این شجره طیبه است  . پس از جنگ هم در عرصه های مختلف ، هرجا که بسیج وارد عمل شده بخش عظیمی از مشکلات کشور را از میان برداشته است .
تفکر بسیجی که از ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) سرچشمه می گیرد این سازمان را به نیروی قدرتمند و شکست ناپذیر تبدیل کرده است . قدرت لایزال بسیج را باید در تفکر بسیجی جستجو کرد . تفکری مبتنی بر دیانت و ملبس به علوم روز که بسیجی را همیشه روبه جلو و بالنده ساخته است . بدینجهت است که هرجا نوای دلنشین تفکر و اندیشه بسیج و بسیجی طنین انداز شده عزت و عزتمندی را برای ملت به ارمغان آورده است .
بسیجی در میدان جنگ رزمنده ای فداکار است که تا پای جان برای حفظ و حراست از اسلام و انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی می کند و در عرصه علم آنچنان تحولی ایجاد کرده که ره چندین ساله دیگران را در مدتی کوتاه می پیماید و کشور را از علم و تکنولوژی واداتی بی نیاز می کند . در انرژی اتمی راکتورهای اتمی را تجهیز می کند و سوخت مورد نیاز آن تولید می کند و برای مهار آبهای سرگردان سد می سازد و کشور و ملت را در بحران خشکسالی یاری می دهد .
کوه و دشت و بیابان همت والای بسیجی را در ساخت جاده های مواصلاتی بین شهری و روستایی شاهد است که چگونه نیروی ایمان بسیجی مشکلات طاقت فرسای سر راه را در هم شکسته و راه پیشرفت و ترقی میهن اسلامی را هموار ساخته است .
هرجا روحیه و تفکر بسیجی حاکم شود پیشرفت و ترقی حاصل شده و محیط سالم همراه با صداقت و اخلاص و صمیمیت برقرار می شود .
علی رغم اینکه جنگ تحمیلی تمام شده ولی همچنان نظام اسلامی به وجود و حضور بسیج و بسیجیان در عرصه مختلف کشور نیازمند است . در عرصه فرهنگ که امروز نظام سلطه جبهه جدیدی را بر علیه انقلاب اسلامی گشوده و تمامی نیروهای کفر را در آن سازماندهی کرده است ، حضور قدرتمند بسیج می تواند سپر دفاعی مستحکمی را ایجاد کند و همانند جنگ تحمیلی در این نبرد نیز با درایت و هوشیاری بسیجیان اهل قلم دشمن مجبور به عقب نشینی شود .
بسیجیان تاکنون در عرصه فرهنگ برنامه های خوبی را عرضه کرده اند . کنکره های شعر و مقاله نویسی ، نشر کتاب ، مجله و ... ولی در این مقطع لازم هست تا این نیروی لایزال الهی در حرکتی منسجم و هماهنگ و با هدف مقابله با توطئه های فرهنگی نظام سلطه سازماندهی و بکار گیری شود . انشاالله
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یاعلی


نوشته شده در  یکشنبه 86/9/4ساعت  4:11 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]