سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صرف نظر از سخنان توهین آمیز رئیس دانشگاه کلمبیا که به دور از شان یک استاد دانشگاه بود ، سخنرانی رئیس جمهور مان در این دانشگاه فرصتی بود تا مواضع و دیدگاههای به حق ما به گوش مردم آمریکا برسد .
بنابر اظهارات رئیس دانشگاه کلمبیا قرار بود تا با طرح سئوالات از پیش تعیین شده و برخوردهای ناشایست در ادامه جنگ روانی چندین و چندساله رسانه های آمریکایی در دروغ پراکنی و سیاه نمایی ، از ایران چهره ای را نشان دهند که تا بحال برای مردم آمریکا تصویر کرده بودند که به لطف خدا و هوشیاری و تیزبینی دکتر این توطئه دشمن هم نقش برآب شده (قابل توجه کسانیکه می گفتند احمدی نژاد از سیاست سررشته ای ندارد)
قبل از سفر رئیس جمهور به سازمان ملل ، تبلیغات گسترده ای علیه وی توسط رسانه ها ی آمریکایی مخصوصاً فاکس نیوز انجام شد تا از اثرات مثبت این سفر کاسته شود . راستی چرا آمریکایی ها از سفرهای دکتر احمدی نژاد اینقدر واهمه دارند ؟
دکتر احمدی نژاد برخلاف بعضیها در برابر غرب منفعلانه برخورد نمی کند و با بیانات روشنگرانه و سئوالات واقع بینانه آنان را به چالش می کشد . سئوالاتی همچون "تحقیق در مورد هولوکاست" و "چرا باید تاوان جنایات غربی ها را مردم فلسطین بپردازند" که هنوز اندیشمندان و سیاست مداران غربی به آن پاسخ روشن و قانع کننده ای ندادند .
در سخنرانی دانشگاه کلمبیا علی رغم شانتاز تبلیغاتی رسانه های غربی ، دکتر توانست حقانیت مردم ایران را اثبات کند و پرده از چهره تزویر سیاست مداران آمریکایی و اسرائیلی بردارد و بدینجهت است که رئیس رژیم صهیونیستی از این سخنرانی اینگونه برآشفته و دعوت دانشگاه کلمبیا از رئیس جمهورمان را اشتباه می داند .
نقاط جالب و تامل برانگیز در سخنرانی و حاشیه های آن وجود دارد که درخورتوجه است
1- فشار رسانه ای به دانشگاه کلمبیا و مخالفت سیاستمداران آمریکا نشان داد علی رغم تبلیغات کذایی ، در آمریکا برای شنیدن حرف مخالفین گوش شنوایی وجود ندارد و احترام به نظر مخالف واژه مصرفی برای انحراف اذهان است و آنرا برای تضعیف کشورهای مخالف خود تجویز می کنند نه برای خود .
2- برخلاف ادعای غربیها ، دانشگاهها و رسانه های آمریکایی استقلال ندارند بلکه همه از دولت آمریکا دستور می گیرند و در واقع مجریان اوامر لابی صهیونیستها هستند . بیانه سیاسی رئیس دانشگاه کلمبیا قبل از سخنرانی دکتر احمدی نژاد تاییدی بر این واقعیت است .
3- تبلیغات رسانه های جمعی باعث شده تا مردم امریکا با واقعیتهای جهانی بیگانه باشند و در واقع آنها آن چیزی را می بینند و باور می کنند که رسانه های صهیونیستی القاء می کنند ، فلذا شکستن انحصار رسانه ای صهیونیستی مقدمه ای بر تبین حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است . ضمن اینکه چهره فریبکارانه آمریکا و غربیها و عوامل داخلی شان هم افشاء شده و جلوی بخش عظیمی از انحرافات گرفته خواهد شد .
4- برای بعضیها که غرب را مرکز تمدن و آزادی می پندارند نوع برخورد آمریکایی ها با مخالفینشان درس عبرتی می تواند باشد . آمریکایی ها آزادی را فقط برای خود و عوامل و دست نشانده های خود ، آنهم در راستای اجرای سیاستهای خود می خواهند و اگر کسی برخلاف خواست آنها سخنی بگوید به شدت تحریم و تخریب می شود .
5- آمریکاییها در بازداشت عوامل کودتای مخملی جنجال تبلیغاتی گسترده ای راه انداخته و از آنان با عناوین اندیشمند و محقق دفاع کردند ولی کسانی را که در مورد هولوکاست تحقیق می کنند دستگیر و محاکمه و زندانی می کنند . این تناقض رفتاری را چطور باید توجیه کرد .
6- آمریکاییه که خود اولین سازنده و بکارگیرنده بمب اتمی بوده و هنوز هم به دنبال ساخت و آزمایش نسلهای جدید و مخربتر این نوع سلاحها هستند به ما خرده می گیرند که به دنبال سلاح اتمی هستیم و به این بهانه جلوی پیشرفت ملت ما را می گیرند . ایا آنها به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی نیستند ؟ در حالیکه می دانیم در آینده نزدیک منابع فسیلی کشور تمام شده و برای تامین انرژی باید از منابع انرژی اتمی استفاده کنیم و اگر در آنروز تکنولوژی پیچیده مورد نیاز ساخت و راه اندازی راکتورهای اتمی را نداشته باشیم باید دست گدایی به سوی آنهایی دراز کنیم که برای نابودی ما توطئه می کنند و آیا اطمینانی وجود دارد که غربیها به ما سوخت اتمی بدهند؟
7- سئوالاتی که از رئیس جمهور شد عمدتاً همانهایی بود که دستگاه جنگ روانی آمریکا چندین ساله به عنوان حربه تبلیغاتی برعلیه ما بکار می برد که دکتر احمدی نژاد با صراحت و قاطعیت به آنها پاسخ داد . و همه اینها نشان می دهد که تمامی عناصر آمریکایی اعم از مراکز علمی و رسانه ای و ... هماهنگ با هم هستند و بر خلاف کشور ما که عده ای به تبعیت از سیاستهای غربیها به خیال خود به دنبال چندصدایی بوده و به آنهم افتخار می کنند . چه بهتر که در این مورد حداقل از اربابانشان درس بگیرند .
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر / یاعلی


نوشته شده در  چهارشنبه 86/7/4ساعت  3:54 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]