سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دردلی با دوستان وبلاگ نویس ارزشی

سلام علیکم ورحمه الله

در این چند روز که وبلاگ حسین قدیانی فیلتر شد جنبشهایی راه افتاد و عده زیادی هم در آن مشارکت کردند و خواسته همه یک چیز بود و هست "محاکمه اصحاب فتنه" به این دلیل که محاکمه اینها ابعاد و زوایای فتنه را بیشتر روشن خواهد کرد و منجر به این می شود که فتنه های دیگر در نطفه خفه شوند .

تا زمانیکه راس فتنه و اصحاب و اعوان و انصارش آزاد هستند می توانند برای فتنه های دیگر هم برنامه ریزی بکنند و به تساهلی که در برخورد با آنها می شود امیدوار باشند . دوستانیکه از قدیانی حمایت می کنند به بیانات حضرت آقا در مجامع عمومی استناد می کنند و مخالفین هم همینطور و عدم برخورد قضایی با فتنه گران را به مصلحت نظام می دانند .

اگر حضرت آقا فرمودند که که فتنه گران باید توسط مردم محاکمه شوند که ملت با حضور بی نظیرش در نهم دی ماه 88 همین را از مقامات قضایی کشور خواستند و در مناسبتهای مختلف هم حضرت آقا به کرات خطر فتنه گران را گوشزد کرده اند و اخیراً در جمع مردم قم آنها را میکروب سیاسی خواندند . کلام به این صراحت را نمیشود به غیر آن تفسیر کرد .

برادران و خواهران عزیز خودمان را قول نزنیم . اگر مسئولین ما به توصیه های حضرت آقا گوش می دادند کار به اینجا نمی رسید که یک عده ای با اتکا به بیگانه بیایند و اصل نظام را در خطر اندازند . یادمان نرفته که مولایمان از سال 68 به شکل های مختلف خطر تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی ، ناتوی فرهنگی ، جنگ روانی و نهایتاً جنگ نرم را به مسئولین گوشزد کردند و چون آنها گوش نکردند موضوع را با اقشار مختلف مردم مطرح کردند . حالا قضیه فتنه داره شبیه تهاجم فرهنگی میشه اینقدر سهل انگاری می کنند و خواهند کرد تا فتنه بزرگتری گریبان نظام و ملت را بگیرد.

دوستان عزیز موافق و مخالف ، لطفاً حاشیه ها را رها کنید و به اصل موضوع بپردازید . خواست عموم بلاگرهای ارزشی محاکمه اصحاب فتنه هست و ثمره آنهم در نطفه خفه شدن فتنه آینده هست . واقعا باور کردید که فتنه تمام شده است؟ اگر فتنه گران به قول بعضی ها مرده اند و فتنه خوابیده پس مشکلی نیست . ما هم سایت و بلاگهایمان را جمع کنیم و برویم دنبال زندگیمان ، ولی اینطور نیست تا زمانیکه نظامی به نام جمهوری اسلامی هست که در راسش رهبری به نام امام خامنه ای هست فتنه ها هم هستند و پی در پی خواهند آمد مگر می شود مبارزه بین حق و باطل تمام شده باشد .

برگردید و توطئه های نظام سلطه در این 30 سال را برای یکبار هم که شده مرور کنید .

تحریم اقتصادی ، سازماندهی و براه انداختن گروهای تروریستی در جای جای این کشور ، کودتا ، حمله نظامی رژیم بعثی عراق با حمایت همه جانبه غرب و شرق و...

نظام سلطه پس از تجربه چندین ساله اش به این نتیجه رسیده که با جنگ نرم ما را و نظام ما را از پای دربیاورد و اتفاقاً به خوب وسیله ای هم متوسل شده . یکی از عوارض جنگ نرم نزدیک شده حق و باطل بهمدیگر هست تا جائیکه شناختن آن خیلی مشکل هست . همان بلای خانما سوزی که امیرالمومنین را در محراب نماز به شهادت رساند و 20 سال بعدش آل الله را قتل عام کرد و فرزندان رسول الله را به اسارت گرفت .

برادران و خواهران عزیز ، حضرت آقا اینهمه ما را به بصیرت افزایی توصیه می کنند . چطوری می خواهیم صاحب بصیرت شویم ؟ علم و دانش و تسلط بر مسائل روز به تنهایی کفایت نمی کند . دوری از زخارف دنیا(عدم وابستگی و دلبستگی به دنیا) و تقوا هم لازم است تا یک نفر را با بصیرت بدانیم .

مگر خواص چه کم داشتند که در فتنه اخیر پایشان لنگید ؟ مگر از مسائل کشور به خوبی آگاهی نداشتند ؟ مگر علم و دانش کافی نداشتند؟ مگر از دین و احکام و قوائد آن به خوبی آگاه نبودند ؟ چرا همه اینها را داشتند منتهی دلبستگی به دنیا در مواضع خطر گریبانشان را گرفت و از راه حق و حقیقت دورشان کردتا جائیکه از اسلامی ترین و مردمی ترین نظام دنیا حمایت نکردند و با سکوتشان و یا با موضع گیری های دوپهلویشان بر دامنه فتنه افزودند .

ترس از دست دادن جاه و مقام و جایگاه شجاعتشان را زایل کرد

اینها که گفتم حرف من نیست بروید ویژگی های خواص حق و باطل که حضرت آقا چن سال پیش تشریح کردند را بخوانید . اولین ویژگی خواص طرفدار حق بصیرت است و دومی حمایت از حق و سومی مقاومت و ایستادگی در مسیر حق است . کسیکه به دنیا دلبستگی داشته باشد نمی تواند در راه حق ثابت قدم باشد . در عاشورا هم خواص بی بصیرت به همین عارضه دچار شدند و کاری کردند که دنیا و آخرتشان را از بین برد .

دوستان اینهمه به نامه آقای قدیانی گیرندهند . نامه ای است که توسط یک جوان دلسوز و انقلابی با ادبیات هنری روز نوشته شده است و اگر بخواهیم نامه را زیر ذره بین بگذاریم و با احکام الهی و قوانین کشور مطابقتش کنیم به خطا رفته ایم . اگر قرار است قدیانی به اتهام توهین به رئیس قوه ای محاکمه شود اولی تر محاکمه سران فتنه هست . جرم آنها که بیشتر و سنگین تر است مگر نه اینکه خود قوه قضائیه به صراحت می گوید مجرم بودن آنها محرز است؟! چرا باید مصلحت نظام ما به یک عده جنایتکار و مجرم گره بخورد ؟

فرمان هشت ماده ای حضرت آقا که یادتان هست . مسئولین قوا باید پاسخ بدهند چرا فرمان ایشان زمین مانده است ؟ چرا با مفاسد اقتصادی در سطح کلانش برخورد نمی شود ؟ اینهم به مصلحت نظام است؟ در دوران به اصطلاح اصلاحات در بحث هسته ای ما هر روز در برابر زیاده خواهی های غرب عقب نشینی می کردیم ولی احمدی نژاد آمد و در برابرشان ایستاد و مجبورشان کرد عقب نشینی کنند . آن موقع هم می گفتند که مصلحت نظام است که عقب نشینی کنیم !

من نمی دانم چرا ما ضعفهایمان را به پای مصلحت نظام می نویسیم؟ چرا راهی را پیدا نمی کنیم که احکام الهی را اجرا کنیم . می ترسم روزی برسد که بخاطر مصلحت نظام ما بقی احکام دین را هم تعطیل کنیم . مثل اینکه یادتان رفته برای چه انقلاب کرده ایم! اگر قرار بود صدها هزار شهید بدهیم و بعد بیائیم مصلحت نظام مان را به سازمانهای ظالم غربی گره بزنیم که به خطا رفته ایم .

خواهش می کنیم کمی صحیفه امام خمینی (ره) را مطالعه بفرمائید . حضرت امام نظام موجود جهانی را قبول نداشت و به دنبال پایه ریزی نظامی براساس عدالت بود ، عدالتی که اسلام وعده داده است . حضرت امام نظام حاکم را نظام جور و ستم می دانست و صدور انقلاب را برای تغییر این نظام می خواست . حضرت امام از تمامی انقلابها و انقلابیونی که برای رهایی از نظام سلطه قیام کرده بودند حمایت می کرد . حضرت امام به صراحت نظام سلطه را تهدید می کرد مگر یادتان رفته پس از پذیرش قطعنامه چگونه برنظام سلطه تاختند و با بیانات تندشان علم مبارزه با نظام سلطه را برافراشته نگه داشتند .

مگر ما پیروان همان امام نیستیم ؟ مگر امام خامنه ای جانشین خلف همان امام نیست . کجا دیدید مولایمان در برابر زور و جور ستمگران عقب نشینی کند؟ چرا موجودیت نظام مان را به سخنان و کارهای فلان فعال حقوق بشر و یا فلان سازمان جهانی گره می زنید مگر شما آنها را قبول دارید؟ اگر قبول ندارید پس چرا در اجرای احکام الهی تعلل می کنید و تا اعتراضی از سوی آنان بلند می شود مصلحت گرا می شوید ؟

نکند روحیه انقلابی تان را از دست داده اید! نکند اسیر جنگ نرم دشمن شده اید! از چه می ترسید؟ از تحریم؟ از ترد شدن از جامعه جهانی؟ ما چه به اصولمان پایبند باشیم و چه نباشیم در تحریم آنهائیم و مغضوب ستمگران ، پس بیائید در اصولمان ثابت قدم باشیم و آنچه را خدا و اسلام از ما می خواهد انجام دهیم .حسینی باشیم و حسینی زندگی کنیم و اگر خدا توفیق داد همانند مولایمان کشته شویم . انشاالله

علی کریمی مدیر پاونا


نوشته شده در  یکشنبه 89/9/28ساعت  2:47 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

ماخفته ایم وفتنه گران بیدار

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمونین علی علیه السلام

پس از پایان جنگ دولت سازندگی برای بازسازی کشور و خرابی های به جای مانده از جنگ سیاستی را در پیش گرفت که در کنار آثار مثبت عوارضی هم داشت که آثارش را تحت الشعاع قرار داد .

ظهور سرمایه داران جدید و نپرداختن به فرهنگ جامعه !

در زمان جنگ فرهنگ ناب اسلامی سیقل داده شد و اسلام ناب محمدی(ص) از میان آن ظهور کرد ، فرهنگی که جهاد و شهادت اش مایه دوام دین شد و باید این فرهنگ با همه مختصاتش به نسلهای بعدی انقلاب منتقل می شد که نشد و در واقع ارتباط بین نسل جنگ کرده با فرزندانش قطع شد. و این سوء تدبیر بستری شد برای تهاجم فرهنگی دشمن به فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) تا الان ادامه دارد.

عارضه ای دیگر این دوران ظهور سرمایه دارانی بودند که گرچه به تنهایی توان تاثیر گذاری در سیاستهای کشور را نداشتند ولی وقتی با هم متحد می شدند می توانستند حیات اقتصادی کشور را به خطر بیاندازند و آن کسی که این سرمایه داران را بوجود آورد می توانست آنها را سازماندهی و به نفع خویش بکار گیرد .

دوران اصلاحات شروع شد ، اصلاح طلبان به ظاهر در برابر این قشر نوظهور قداعلم کرده بودند ولی در عمل بازیچه بیش نبودند . در واقع حضرت استوانه بود که اصلاح طلبان را برسرکار آورد . در آن دوران شاید باورش برای عموم دور از ذهن بود ولی وقایع بعدی نشان داد که در دوران اصلاحات یک توافق نامبارک بین سرمایه داری و قدرت شده بود تا از ظهور حزب الله جلوگیری شود ولی نشد آنرا که حضرت استوانه می خواست . در دورنهم ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد برخلاف رای و نظر حضرت استوانه رای آورد و مستند امور را دردست گرفت . احمدی نژاد توصیه های حضرت استوانه را برای پیوستن به اردوی آنها نپذیرفت و مغضوب ایشان و اعوان و انصارش گردید . از اینجا بود که جنگ روانی تمام عیاری را برای به زیر کشیدنش سازماندهی کردند و همینجا بود که سرسپردگی اصلاح طلبان به حضرت استوانه نمایان شد .

حضرت استوانه برنامه ریزی بلندمدتی را برای تصلط برکشور قدم به قدم اجرایی می کرد.تسلط برتمام قوای کشور از قوه مجریه گرفته تا قضائیه و مقننه و حتی شورای نگهبان و نیروهای مسلح و در نهایت جایگاه رهبری ! ولی بعضی جاها کار از دستش در رفت و نتوانست امور را وفق مرادش پیش ببرد.

اینها را به اختصار گفتم که بدانید ریشه اینهمه اتفاقات کجاست و این فتنه ها از کجا آب می خورد و بقیه عوامل که در صحنه دیده می شوند بازیگری بیش نیستند.موسوی ، کروبی ، خاتمی و... بازیچه ای هستند برای یک هدف غایی که توسط کس دیگری دنبال می شود و برای رسیدن به آن هرکاری می کند .

حال که یکسال از فتنه 88 می گذرد و گردوخاک آن خوابیده عمق فاجعه بیشتر نمایان می شود .ضربه ای که خواص بی بصیرت به انقلاب و نظام زده اند تاکنون هیچ دشمنی نزده است . آنجایی که باید پشت سررهبری می ایستادند و فتنه را در نطفه خفه می کردند با شک و تردید برآنش آن افزودند و یکسال کشور را دربحران قرارداند و اگر نبود عنایت خداوند متعال و تدبیر امام خامنه ای شاید امروز فقط پوسته ای از انقلاب برجای مانده بود .

همه اینها مقدمه ای بود برای اینکه بگویم الان باید محاکمه فتنه گران خواست همه ما باشد . فتنه گرچه به ظاهر شکست خورده ولی فتنه گران هنوز هم در مصدر امورند و به دنبال فتنه ای دیگر . همانطور که گفتم یقین دارم این فتنه ها یک پروژه هست نه امور اتفاقی . زمان جنگ وقتی رزمندگان اسلام حمله می کردند و پیش می رفتند گروهی هم بودند که پشت سر رزمنده ها راه می افتند و سنگرهای دشمن را سرکشی می کردند تا آنهایی را که مخفی شده بودند دستگیر کنند و تجهیزات و سلاحهای به جای مانده را جمع آوی کنند تا مبادا همین جامانده های دشمن از فرصت استفاده کنند و رزمنده ها را قیچی کنند .

در فتنه 88 ما اینگونه عمل نکردیم ، پیش رفتیم بدون اینکه عقبه دشمن را در داخل جمع کنیم و مهمتر اینکه همه توانمان را گذاشتیم برای مقابله با بازیگران جلوی صحنه و با راس فتنه درنیافتادیم ولی الان فرصتی پیش آمده تا از دستگاه قضا بخواهیم تا با محاکمه اصحاب فتنه سازمان و ساختار فتنه گران را بهم بریزد تا این اتفاق نیافتد مردم به عمق فتنه پی نخواهند برد و فتنه های دیگری در آینده گریبانگیر انقلاب و نظام خواهد بود .

اگر آقازاده فراری و دیگران دستگیر و محاکمه شوند پرونده فتنه بازخواهد شد و نقش خیلی از خواص در آن نشان داده خواهد شد . اینکه بگوئیم طرف بیاید ایران دستگیر و محاکمه خواهد شد بهانه هست . نیروهای اطلاعاتی ما آنقدر توانایی دارند که ریگی را از چنگ سیا دربیارن نمی توانند آن آقازاده را به ایران بیارند؟!

محاکمه غیابی هم راه دیگری است . این بنده خدا وکیل هم دارد . وقتی می تواند مخالفین خود را از راه دور محاکمه کند چرا نباید خودش از دور محاکمه شود. دستگاه قضا اگر استارت کار را بزند خیلی چیزها به خودی خود جور خواهد شد . نامه حسین قدیانی به رئیس قوه قضائیه بدون در نظر گرفتن ادبیات آن خواست منطقی و انقلابی ملت هست که می خواهند راس فتنه محاکمه شود ولی بالاخره باید از جایی شروع شود البته این کار جرات می خواهد و تدبیر نباید اجازه دهیم گذشت زمان وقایع و اتفاقات سال گذشته را به فراموشی بسپارد . باید نظام یک جراحی عمیق شود و منافقین و نفوذی ها برای یکبار هم که شده به ملت معرفی شوند .

باید معلوم شود چه کسانی قتلهای زنجیره ای را به راه انداخت باید معلوم شود چه کسانی اسرار هسته ای را به دشمن داده ، باید معلوم شود چه کسانی با نظام سلطه برای شکست انقلاب همکاری می کرد و می کند ، باید معلوم شود چه کسانی فتنه دانشگاه را سازماندهی کردند و...

حالا یک عده ای در فضای مجازی راه افتادند که آره ما با دادستانی صحبت کردیم و توافق کردیم که ارزشی ها متن نامه را از وبلاگهایشان بردارند تا وبلاگ قطعه 26 رفع فیلتر شود .

این گروه از دوستان مثل اینکه نمی دانند اصل قضیه چیست . مسئله اصلی ما فیلتر شدن حسین قدیانی نیست ما با اصل موضوع کار داریم ما می خواهیم قوه قضائیه تابع ولایت باشه و اول از همه از خودش شروع کنه و ته مانده های فتنه را از درون خودش پاکسازی کنه و بعدهم با راس فتنه درگیر شود . اگر این دوستان اینقدر در دادستانی اینقدر نفوذ دارند چرا جلوی فیلتر شدن وبلاگهای ارزشی را که چند ماهی است باب شده نمی گیرند؟ ما به نیت اینها شک داریم وفکر می کنیم اینها هم خواص بی بصیرت فضای مجازی هستند. بهانه شان هم بیانات امام خامنه ای هست که فرمودند محاکمه اصحاب فتنه باید خواست عموم مردم باشد . خوب هست مگر در 9 دی 88 مردم همین را نخواستند؟! آقایان آنقدر تعلل کردند که تا یکسال گذشت . من نمی دانم چه چیزی این وسط هست که خیلی ها از محاکمه علنی اصحاب فتنه در هراسند؟!

همانطور که دشمن شناخت خوبی از ملت ما ندارد بعضی از مسئولین ما هم شناخت دقیقی از فضای مجازی ندارند آنهم برمی گرده به اینکه الان یک عده ای دارند با تمام توان در این فضا در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی می کنند و یک عده معدود هم از این راه به نان و نوایی رسیده اند و حالا که کار بیخ پیدا کرده به وساطتت افتاده اند تا موجی را که به حق راه افتاده خاموش کنند و نشان دهند در این فضا تاثیرگذارند ولی نیستند .

ببینید دوستان ! از سه سال پیش آدمهایی پیدا شدند که علی رغم اینکه از نظر تعداد کم هستند ولی با انگیزه ای که دارند تمام قد در برابر دشمن ایستادند اینها نه اهل معامله اند و نه مصلحت گرا و فقط از مولایشان امام خامنه ای حرف شنوی دارند و خوب هم حرفش را گوش می کنند و من و شما فقط می توانیم همراهی شان کنیم و نه اینکه خط دهی شان کنیم .

اینها از کسی نمی ترسند چون وابسته به دنیا و زخارفش نیستند و فیلتر و دادگاه و زندان هم بهشان کارگر نیست. وبلاگشان را فیلتر کنی یکی دیگر راه می اندازند و اگر هم نتوانند در شبکه های اجتماعی مبارزه را ادامه خواهند داد . شماها کجای کارید اینها خودشان را فدا می کنند تا بستر ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند.

به نظرمن به جای برخورد قضایی با این گروه که الحمدالله الان کم هم نیستند بیائید به تکلیفتان عمل کنید اینقدرهم از حضرت آقا خرج نکنید . همان آقایی که فرمودند مردم باید خودشان اصحاب فتنه را محاکمه کنند در قم در جمع میلیونها نفر از همین مردم فرمودند که فتنه گران میکروبهای سیاسی هستند . میکروب چکار می کند؟ و چکارش باید کرد؟

پس ما جنبشمان را ادامه خواهیم داد نه به خاطر حسین قدیانی و قدیانی های دیگر بلکه برای حفظ و بقای انقلاب و نظام مقدس اسلامی مان که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگرانی هست که هنوز عطر وجودشان در این فضای مسموم به مشام می رسد .

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

علی کریمی مدیر پاونا

 


نوشته شده در  شنبه 89/9/27ساعت  1:27 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]