سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: در جلسه امروز تعدادی از گزارش‌های کمیسیون در ارتباط با پرونده مربوط به زمین‌خواری و موانع تولید و سرمایه‌گذاری، فساد در فوتبال و آلایندگی‌ بنزین‌های پتروشیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و زمان نهایی شدن این گزارش‌ها مشخص شد.

وی افزود: براساس گزارش کمیسیون ادعای سازمان محیط زیست در مورد آلاینده بودن بنزین‌های پتروشیمی‌ها در روز سه‌شنبه بیستم آبان‌ماه نهایی خواهد شد و گزارش پرونده فساد در فوتبال نیز تا دو هفته آینده نهایی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: همچنین دوشنبه هفته آینده 26 آبان ماه جلسه‌ای با حضور وزرای کشور و نیرو و سایر مقامات از دستگاه‌های ذیربط موضوع زمین‌خواری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

آذین خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش کمیسیون اصل 90 ادعای سازمان محیط زیست مبنی بر آلایندگی هوای تهران توسط بنزین تولیدی در پتروشیمی‌ها با توجه به جلسات و گزارشات دستگاه‌های ذیربط از سوی کمیسیون رد شد.


نوشته شده در  یکشنبه 93/8/18ساعت  9:59 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس از نمایشگاه مطبوعات، مارک گلن محقق و تحلیل‌گر آمریکایی روز یکشنبه در نشستی که با موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در محل نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، این مذاکرات را راهبردی برای مهار ایران خواند و گفت: واشنگتن از گسترش انقلاب ایران به دیگر کشورها هراسان است.

گلن که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، با بیان اینکه برای اولین بار است که در ایران حضور می‌یابد و در همین مدت عاشق ایران شده است، گفت: به ایرانی‌ها توصیه می‌کنم انقلاب خود را حفظ کنند آن هم نه برای خود ایران بلکه برای تمام جهان.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای غربی را نگران کرده است، گفت: مهمترین چیزی که آمریکا را هراسان می‌کند این است که این انقلاب به دیگر کشورها نظیر عربستان، مصر و اردن که در حال حاضر تمام اختیار آنها در دستان آمریکا است گسترش یابد. آمریکا نگران است که منطقه نهایتا از سلطه و نفوذ ارزش‌های غربی آزاد شود.

این کارشناس آمریکایی افزود: غربی‌ها نمی‌توانند اذعان کنند که انقلاب ایران پیروز شده، چرا که این امر به تقویت انقلاب منجر شده و باعث می‌شود که تا مردم دیگر کشورها نیز جذب آن شوند. به همین جهت است که به دروغ رو آورده و حقایق را در رابطه با ایران نمی‌گویند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک آمریکایی مسیحی که برای اولین بار است که به ایران آمده‌ام عاشق این کشور شده‌ام. من هم امیدوارم که کشورم روزی از سلطه صهیونیست‌ها آزاد شود.

گلن در ادامه در پاسخ به سؤالی در رابطه با روند مذاکرات هسته‌ای گفت:‌ دوست داشتم که تصور کنم که 1+5 عادلانه و منصفانه رفتار می‌کند، اما واقعیت چیز دیگری است و به عقیده من این مذاکره راهبردی است که آمریکا برای کنترل ایران در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اخیر در آمریکا و کنترل کامل کنگره توسط جمهوری‌خواهان موجب افزایش فشارها بر باراک اوباما رئیس آمریکا شده و ممکن است حتی او را تا مرز استیضاح نیز پیش ببرند، گفت: کنگره با این انتخابات تمایل بیشتری به حزب لیکود اسرائیل به رهبری بنیامین نیتاهو پیدا کرده و به دنبال جنگ‌افروزی است.

وی با این وجود تصریح کرد که این بدان معنا نیست که اوباما دشمن ایران نیست، بلکه او مانند کسی است که تلاش می‌کند تا قربانی خود را خفه کرده و آرام آرام از پای در آورد.


نوشته شده در  یکشنبه 93/8/18ساعت  9:58 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]