سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) : روز قدس روز حیات اسلام است

در آستانه روز قدس قرار داریم . روزی که به فرمان امام برای زنده نگه داشتن مبارزات مردم فلسطین با رژیم جنایکار صهیونیستی است . مردمی که 60سال است بدون پشتوانه و با اتکا به خداوند و قدرت امت اسلامی در برابر تمامی دنیای استکبار ایستاده اند . نبرد مردم فلسطین تنها با اسرائیل نیست . آنان با اسرائیل ، حامیان غربی اش و مدافعان جهانی اش مبارزه می کنند و در این جنگ طاقت فرسا تنهای تنهایند . اکثر کشورهای عرب وابسته به غربند و با دشمنان فلسطین در نهان و آشکار همکاری و همراهی می کنند . سازمانهای جهانی هم دربست در اختیار صهیونیسم جهانی است و کشورهای غربی مدعی حقوق بشرهم در این میان خفه خون گرفته اند و به جای محکومیت کشتار فلسطینیان و قاتلین ، مظلومین را مقصر قلمداد می کنند . می ماند چند کشور انگشت شمار که دست و پا بسته فقط می توانند حمایت معنوی از مبارزات مردم ستمدیده فلسطین بکنند در حالیکه آمریکا و غربی ها این رژیم منحوس را به پیشرفته ترین سلاحها مجهز می کنند حق دفاع مشروع را از فلسطینیان گرفته اند و دنیا متاسفانه نظاره گر نسل کشی در این قطعه از دنیای اسلام است .

اگر 60 سال پیش مسلمانان خود را به خواب نمی زدند و در برابر تجاوز اسرائیل به فلسطین سکوت نمی کردند امروز شاهد جنایت رژیم اشغالگر قدس نبودیم و اگر امروز هم ساکت بنشینیم فردا باید در برابر آیندگان پاسخگو باشیم که چرا با همه توان در برابر غاصبان و متجاوزان ایستادگی نکردیم .

بلاگرهای ارزشی همچون سالهای گذشته همراه با دریای عظیم راهپیمایان روز قدس انزجار خود را از مستکبران و حامیان آن به نمایش خواهند گذاشت.

به امید آزادی قدس شریف از چنگال غاصبین

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی - پاونا


نوشته شده در  چهارشنبه 89/6/10ساعت  10:50 عصر  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]