• وبلاگ : فصل آگاهي
  • يادداشت : سوم تير حماسه ماندگار مردم
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    گفتا هرآن سوال که از من کني کنون

    آن را دهم جواب به توفيق کردگار

    دوست من سلام

    مرغ دموکراسي ؟؟؟

    نه! تخم مرغ دموکراسي !!!

    نه بابا! مرغ دموکراسي …

    نظرات شما نظارتي است بر مطالب يک وبلاگ نويس حوروي.

    پرسشهاي شما راه آينده را فراروي مباحث اين قلم خواهد نهاد و دلگرمي اي خواهد بود براي ادامه اين طريق همدلي .

    .

    .

    .

    چون به سوال گويدم ساقي مست عاشقان

    هان قدحي ،چگونه اي ؟ حاضرم اين جواب را

    التماس دعا

    سوم تير چشمه آبي که براي ملت ايران جوشيد
    اگر بخواهيم کمي واقع بين و آينده نگر باشيم . و غرق در اتفاق امروز نشويم . و هوشيارانه براي فرداهايي موفقتر عمل کنيم . بايد بتوانيم حقيقت سوم تير . اثرات آن بر تفکرات گذشته و اينکه در جامعه امروز چه موجهايي و با چه قدرت و شتابي ايجاد کرده است را بررسي کنيم تا بدانيم در آينده به کجا خواهيم رسيد .
    براي مثال ميتوانيم . دو واقعه دوم خرداد 76 . و سوم تير 84 را به جوشيدن چشمه آب در منطقه ايي خشک و تشنه تشبيه کنيم .
    چه اتفاقي بهتر از اين را ميتوانيم تصور کنيم . که جامعه ايي پس از مدتها تشنگي و بي آبي . با تغييراتي دروني و طي شرايطي با جوشش چشمه ايي زلال مواجه ميشوند . اين حادثه برق اميد و روح فزايي را در جان تشنگان اين جامعه روشن ميکند . آنانيکه قبلا چاه آب مخفي داشتند نگران ميشوند . و در زمان تشنگي ديگران سيراب بودن . شايد هم با سواستفاده از شرايط جامعه به قيمت گزاف ميفروختند . اين واقعه مبارک را حداقل از خود نميدانند . اگر دشمني و سنگ اندازي نکنند .
    عاقبت سوم تير ( چشمه آب زلال ) چه خواهد کرد ؟ به کدام سو جريان خواهد داشت ؟ چگونه و با چه برنامه ايي و در چه مراحلي جان تشنه و روح منتظر اهل اين جامعه را سيراب خواهد نمود . و خستگي دوران تلخ را از جانشان بدر خواهد نمود ؟
    چه ميشود که چشمه ايي از جوشش ميافتد ؟ چه ميشود آب چشمه به دره ايي روان و در محاصره بلنديها ساکن و راکد به گندآب و محل زندگي حيوانات موذي تبديل ميشود ؟
    دوم خرداد چشمه آبي پاک و زلال بود که جوشيد تا معجزه کند و سرزمين ايران را به آباداني برساند . اما نشد و در حصار تملک دقل بازان قديم و تازه به دوران رسيده هاي جديد از متن جامعه دور و به گنداب تبديل شد .
    سوم تير چگونه و با چه برنامه ايي ميتواند . بدون آفتهاي گذشته کام ملت را سيراب کند . و با مشارکت ملت مسير جريان آب را با حفر کانالهاي پيشرفته به سرتاسر کشور منتقل و همه ملت را بطور عادلانه از اين مايه حيات منتفع نمايد . تا همه خود را در يک شرايط . يک فضا و همبسته با هم بدانند . چشمه آب را برکت زندگي خود بدانند . و رشد تعالي آن را ممکن کنند
    امروز بايد بفکر حفر کانالهاي آب و به شراکت رساندن همه جامعه باشيم . تا زمانيکه افراد حس تک بودن . انفرادي عمل کردنشان . به حس با هم بودن و با هم عمل کردن و به نگاه جمعي تبديل نشود ( دولت 70 ميليوني ) هنوز در مرحله تهديد و خطر انحراف هستيم
    سلام به شما دوستان لطفا عکسها و فيلمهاي آقاي خاتمي در ايتاليا رو ببينيد و بعد با عکسها و فيلمهاي آقاي احمدي نژاد مقايسه کنيد - آيا دست دادن آقاي خاتمي با چند زن در شايسته ايشان است - من به شما پيشنهاد مي کنم فيلم آقاي احمدي نژاد که در آن تصاوير و گفته هاي منتشر نشده است را ببينيد

    www.ebratha.blogfa.com

    به اميد ديدار

    خدا ريشه همه ظالمين را بكند.اميدوارم به زودي زود اسراييلي ها نابود شوند.

    در صورت موافقت شما لوگو يا لينك مرا بگذاريد .ممنونم