سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبهای جمعه مردان و زنان مومن دل به خدا سپرده و با دعای کمیل با خدای خودشان راز و نیاز می کنند . این روزها هم که مصادف شده با ایام شهادت ام ابیها ، دردانه هستی ، بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)  و هتک حرمت فرزندان آن بزرگوار . پس معنویت آنهم افزونتر گشته.
سفارت فخیمه انگلیس بمنظور بزرگداشت! این ایام حزن انگیز که برای هر مسلمان معتقد غم انگیز است شب جمعه مراسم عزاداری ! در محل سفارتخانه برپا کرده و از مردان و زنان مومن و مومنه! دعوت بعمل آورده تا در آن حضور یابند .
متاسفانه عده ای دانشجوی بیکار! در مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و به مدعوین معترض شدند که ما این عمل وقیحانه این گروه اندک انگشت شمار را به شدت محکوم نموده و از نیروی انتظامی می خواهیم بقیه دانشجویان را نیز روانه بیمارستان کند !
آقایونی که در این مراسم حضور داشتند تعدادی ازفعالان سیاسی دول اسبق و دانشگاهی و یک موسسه مجهول الهویه بودند که علاقه زیادی به ائمه اطهار علیهم السلام داشته ! و در هرجایی که نام ایشان و ذکرشان گفته شود سریع حاضر شده و سینه زنان بر مظلومیت آنان می گریند !
عرض می کردم که آقایون با لباس سراسر سیاه ! و خانمها هم بدون آرایش ! و با چادر سیاه و مقنعه ! برای اثبات وفاداری شان به ارزشهای اسلامی حضور یافتند !
در ابتدای مراسم سفیر معظم بریتانیا ضمن سخنرانی ایام فاطمیه را به حضار تسلیت گفت ! و همینطور انفجار در حرمین عسگری را با شدت و قدرت فوق العاده ای محکوم کرد ! و در ادامه چند نفر از مدعوین در وصف مظلومیتهای ائمه سخن سرایی کردند !
یک مداح هم احتمالا آنجا بود آخه صدای مدحشان به گوش می رسید البته اگر  این دانشجویان بیکار ! میگذاشتند بیشتر فیض می بردیم .
در حین اجرای مراسم از مدعوین با شربت مخصوص ! پذیرایی بعمل آمد .
آخر سر آقای سفیر با نگاهی سرشار از التماس خطاب به حضار فرمودند شما که زحمت کشیدید و تا اینجا تشریف آوردید ، حالا اگر ممکنه برای سلامتی ملکه ما هم دعا بفرمائید تا عمر طولانی داشته باشند آخه امروز روز تولدشان هست طفلکی خیلی به دعای شما محتاجه و سفارش کرده از شما که مستجاب الدعوه ! هستید التماس دعا کنم .
تا یادم نرفته عرض کنم که تعدادی از مدعوین به علت جوسازی گروهک های ملحد! ضدانقلاب! کافر! نتوانستند در این مراسم روحانی ! شرکت نمایند که جای بسی تاسف هست ، گرچه حاضرین موضوع را به اسحضار ! سفیر مکرم ! رساندند و از ایشان عذر خواهی کردند که اگر نمی کردند که واویلا بود و فرداش وزیر خارجه بریتانیای کبیر ! بهشان رو نمی داد و کمک مالی شان هم قطع می شد !
مراسم با خوبی و خوش تمام شد و همه رفتند خونه شون بغیر از همان دانشجویان بیکارِ شبگرد !!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پی نوشت :
1- اگر تاریخ را ورق بزنیم می بینیم هرکه در گذشته به سفارت انگلیس رفت و آمد داشته خائن نامیده شده
2- تاریخ پر است از فریبکاری و نیرنگ و توطئه انگلیس بر علیه مسلمانان و مخصوصا ایران
3- چه ضرورتی داشت تا این آقایون و همسران محترمه شان با اون پوشش نامناسب و در این ایام حزن انگیز تشریف ببرند سفارت بریتانیا ؟ آیا اسلام در خطر بود ؟! و یا نظام و کشور با بحران مواجه شده ! که می بایست بدست آنان نجات داده شود !؟
4- بعضی ها برای منافع حزب و جناحشان چه کارها که نمی کنند ! حتی پناهنده شدن به دشمن ، آنهم در روز روشن!!!
اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته شده در  شنبه 86/3/26ساعت  2:34 صبح  توسط علی کریمی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
موضع گیری های شاذ آقای مطهری(نامه به فرمانده سپاه)
پیامی آورده اند - شهدای غواص چه می گویند؟
کمپین من یمنی هستم
[عناوین آرشیوشده]